Замість того, аби вирішувати проблеми УЗ, народні депутати хочуть потрапити до Наглядової ради – Клименко
Замість того, аби вирішувати проблеми УЗ, народні депутати хочуть потрапити до Наглядової ради – Клименко

Замість того, аби вирішувати проблеми УЗ, народні депутати хочуть потрапити до Наглядової ради – Клименко

Парламентська ТСК з розслідування ситуації в «Укрзалізниці» не запропонувала жодних шляхів вирішення проблем компанії, яка перебуває в критичному стані. Про це заявила народний депутат, перший заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко, коментуючи звіт ТСК, представлений у Верховній Раді.

Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!

Підписатися

«Звіт можна назвати: за деревами лісу не видно. Тому що в звіті цьому є все, крім того, що потрібно «Укрзалізниці». У звіті є 5 пунктів, що стосуються прання білизни з досвідом казахстанським і з тим, які треба використовувати порошки. В звіті є 10 пунктів, як поставити ІТ-систему без основного обліку пасажирів. Жодного пункту про облік пасажирів! А це доходи «Укрзалізниці»… Нічого про інвестиції, звідки брати гроші для того, щоб міняти пасажирські вагони», - зазначила Клименко. Вона також розкритикувала пропозицію ТСК включити до складу наглядової ради УЗ народних депутатів, зазначивши, що саме непрофесійність менеджменту компанії є однією з причин того, що вона нині перебуває в кризовому стані.

«Замість того, щоб наймати професійних людей, які вміють розбудовувати Укрзалізницю, у нас будуть депутати, що взагалі протирічить корпоративному управлінню», - обурилась Клименко.

Раніше член Тимчасової слідчої комісії ВР з перевірки стану «Укрзалізниці» Костянтин Бондарєв повідомив, що згідно з висновками ТСК, через тотальну корупцію та неефективний менеджмент «Укрзалізниця» щороку втрачає понад 10 млрд грн.

Водночас гендиректор Федерації роботодавців і транспорту України Володимир Гусак заявив, щоб врятувати «Укрзалізницю», необхідно провести її реформування і призначити професійний менеджмент. Та зазначив: від постійного підвищення УЗ тарифів на перевезення вона втрачає вантажі, і з кожним роком фінансовий стан компанії погіршується.

Источник материала
loader
loader