Renault впровадила “сертифікат на акумулятор”, щоб спростити продажі вживаних електромобілів: як це працює
Renault впровадила “сертифікат на акумулятор”, щоб спростити продажі вживаних електромобілів: як це працює

Renault впровадила “сертифікат на акумулятор”, щоб спростити продажі вживаних електромобілів: як це працює

Власники електромобілів Renault та Dacia зможуть контролювати залишкову ємності тягової батареї у смартфоні або через інтернет.

Це стало можливим завдяки застосунку «сертифікат на акумулятор», розробленому підрозділом Mobilize, який відповідає у Renault Group за послуги, пов’язані з мобільністю, енергією та даними.Індивідуальним клієнтам додаток доступний через сервіс MY Renault, корпоративним – через Easy Connect, користувачам хетчбека Dacia Spring – через MY Dacia.

У Renault Group вважають, що впровадження «сертифікату на акумулятор» дозволить збільшити вартість електромобілів Renault і Dacia на вторинному ринку, оскільки нові клієнти зможуть швидко, а головне, самостійно перевіряти інформацію про залишкову эмність акумулятора.

Поки «сертифікат» доступний тільки для автомобілів Renault ZOE E-TECH Electric, Renault Kangoo E-TECH Electric (33 к.

Вт·год) та Twingo E-TECH Electric.

Надалі цей перелік поповнять майбутні електричні та гібридні автомобілі Renault та моделі з електричної лінійки Dacia.

Дані для сертифікату збираються через систему управління батареями (BMS) або розраховуються на основі інформації про час водіння і зарядки.

Це дозволяє скласти точну картину про залишкову ємность бяговой батареї (SOH), тобто процентного співвідношення його поточної ємності до початкової.Як раніше повідомляв Autogeek, Renault випустить електромобіль з підтримкою всіх існуючих зарядних систем.

За матеріалами: Mobilize.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Источник материала
loader
loader