Клієнти фінансових підприємств все частіше почали скаржитися на якість послуг. Цього разу скарга від незадоволеного клієнта прилетіла на ПриватБанк.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЗ'явився відгук на порталі Мінфіну, де регулярно з'являються різні скарги на ті чи інші підприємства. Найчастіше вони пов'язані з неякісним обслуговуванням.
Цього разу жінка також вирішила розповісти про свій неприємний досвід з фінансовою установою. Клієнткою Приватбанку вона була з 2008 року, і завжди всім радила його, як самий адекватний. Однак, в результаті в один день обпеклася.
Справа в тому, що банк наклав арешт на її рахунок, навіть незважаючи на те, що туди приходять аліменти, Допомога по безробіттю, і так далі. Згідно із законом ці кошти заборонено стягнути.
"Протягом 10 місяців це банк користується моїми грошима, в результаті закрив Виконавець виконавче провадження, і вуаля, чекайте поки ми отримаємо постанову і протягом 3 днів ми можливо зможемо зняти арешт. А Цікаво, що ж як блокувати то за дві хвилини, а як зняти, то три дні? З якого хрону я повинна чекати свої гроші, поки ви на них заробляєте. Буду на Вас скаржитися куди тільки можна. І закрию всі рахунки " - сказано в повідомленні.
Поки що ніякої офіційної відповіді від банку не надходило. Чим закінчилася ситуація-невідомо.
Нагадаємо, раніше "ПриватБанк" запідозрили в прихованих платежах, 900 грн пішли в нікуди - "вас попереджали"
Як повідомляє портал Знай.uа "Одна зграя": клієнтка "Приватбанку" чотири рази заплатила за неіснуючий товар-ніхто не питав
Також Знай.uа писав, що ПриватБанк заблокував рахунок бізнесмена, позбавивши його всього: втратив 600 тисяч на рівному місці