Варениця: Доходи від інтернет-реклами у бюджеті 1+1 media складають набагато менше 10%
Варениця: Доходи від інтернет-реклами у бюджеті 1+1 media складають набагато менше 10%

Варениця: Доходи від інтернет-реклами у бюджеті 1+1 media складають набагато менше 10%

Доходи від інтернет-реклами у бюджеті 1+1 media складають набагато менше 10%. Про це в інтерв'ю «Детектору медіа» розповів комерційний директор медіагрупи Валерій Варениця.

«Якби вони дійшли до 10%, я би їх носив на руках. Складно говорити про величезні прориви в діджиталі: коли є два міжнародних гіганти – YouTube і Facebook – і YouTube забирає собі до 50% рекламних доходів правовласників, то виходить, що ринок реклами є, але ми як українська компанія отримуємо з нього мало, працюючи в обмеженому сегменті. І тому нам цікаві в першу чергу проєкти з нашою інтеграцією, де ми можемо зібрати гроші напряму.

Для нас навіть немає сенсу прем'єрно викладати на YouTube наш контент: раніше ми робили це з затримкою в тиждень від телепоказу, зараз викладаємо через три дні. Через це я називаю діджитал тупиковою гілкою розвитку медіабізнесу: там складно будувати бізнес, якщо ти не Google чи Facebook», – зазначив комерційний директор 1+1 media.

За його словами, зараз жоден великий телевізійний проєкт медіагрупи не проходить без діджитального пакету. При цьому діджитал стає самостійним напрямком у спонсорстві.

«Раніше ми могли видаляти з телевізійної версії спонсорські прояви перед викладанням продукту на діджитальні ресурси. Спочатку ці рекламодавці почали звертатися з пропозицією: "Не вирізайте, ми доплатимо за вартістю тисячі контактів, як продається діджитал".

Потім, розуміючи обсяг діджитал-інвентарю і трафіку, інші рекламодавці почали запитувати: "Чи можемо ми купити тільки діджитальне спонсорство, щоби забрендуватися?" А потім почали звертатися такі рекламодавці як "Нова пошта", яка в "Танцях з зірками", крім телевізійного спонсорства, робить ще й діджитальне, причому воно взагалі не пов'язане з телевізійним — там навіть різні ведучі.

Тобто діджитал у нас потроху стає самостійним напрямком у спонсорстві. Тому ми й об'єднали під одним дахом служби, які відповідають за продаж телевізійного і діджитал-спонсорства: щоби між ними не виникало конфлікту інтересів (наприклад, щоби не виникали ситуації, коли на телебаченні продали спонсорський пакет одному клієнту, а в діджиталі цього проєкту – його конкуренту, – ДМ.)», – розповів Валерій Варениця.

Нагадаємо, 9 вересня медіагрупа «1+1 media» провела церемонію нагородження щорічної премії Pluses Partners Awards 2021, під час якої відзначила своїх найкращих рекламодавців. 

Фото: пресслужба медіагрупи

Теги по теме
Новости Рынок
Источник материала
loader
loader