/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F375e97b24b2d04ea38eb7362bd10cfa7.jpg)
Укрзалізниця показала, чим збирається годувати пасажирів у поїздах: три меню на вибір
Компанія "Укрзалізниця" розробила новий варіант меню в поїздах "Інтерсіті". Відтепер пасажири, залежно від своїх гастрономічних вподобань, матимуть змогу замовити ланчбокс за ціною в 150 гривень.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяПрезентація пройшла 7 жовтня у Колонній залі Київського залізничного вокзалу, повідомляє "Центр транспортних стратегій".
Нові ланчбокси з'являться у потягах уже з листопада-грудня 2021 року. Ланч-бокси створено разом з партнерами WOG Cafe та Do&Co й представлено у трьох видах - м'ясний, дитячий та вегетаріанський.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F6702be4f21c8d4845617cdf403964577.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fe36514a09b41161b5444b1eabf944409.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fc2938cb0be393f6722042416c9e466be.jpg)
Як повдіомили у компанії перевізника один ланчбокс складатиметься із двох страв і снеку. Його вартість варіюватиметься у межах 140-150 гривень.
Представники Укрзалізниці зазначили, що веганський варіант розробили у компанії "ЮА Енімалс", де підтвердили, що таке меню не містить продуктів тваринного походження.
Крім того, вже згодом у поїздах "Інтерсіті" продаватимуть різноманітні смузі. Але новинки від УЗ на цьому не закінчуються, адже у компанії повідомили, що зупинятися не збираються. Натомість у планах компанії-виробника – ще більше розширити асортимент страв для пасажирів УЗ.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F2d7e4f4b38bbe9b04f88f4ac1553a65b.jpg)
Нагадаємо, у Києві посилили карантинні обмеження: що буде заборонено вже відсьогодні. Людям повідомили про нові правила і перерахували те, що буде заборонено вже з 5 жовтня в українській столиці
Як повідомляв портал "Знай.ua", Нова пошта пообіцяла доставляти посилки, не виходячи з під'їзду: що зміниться для клієнтів. Популярний поштовий оператор "Нова пошта" повідомила про нововведення, які мали б полегшити життя їхніх клієнтів
Також "Знай.ua" писав, Vodafone самовільно під'єднав клієнту послугу й двічі зняв за неї гроші: "Відповідь просто вбила". Українець стверджує, що двічі втрачав кошти при поповненні пакету

