/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F37d8714e0338f10e8e4c91a942166a87.jpg)
Шахраї списали 1000 гривень з кредитки українки через Приват24, в ПриватБанку винних не знайшли: "Зверніться до одержувача"
Все частіше українці скаржаться на послуги фінансової установи ПриватБанк. Цього разу клієнтка розповіла про те, що в кредитної картки у неї сталася крадіжка грошей.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки порталу Мінфін, де і була розміщена скарга.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Ff8971abd4ef0339d5c56a4852ac1421a.jpg)
Справа в тому, що вранці неділі, 10 жовтня, жінка прочитала в Вайбере повідомлення від ПриватБанку про те, що була здійснена операція, яка вимагає додаткового підтвердження. Так як підтвердження прийшло в 5:30 ранку, вона напружилася, так як ніяких операцій не проводилося.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fb3442bc64d6da8000fcb80ccd50afdaf.jpg)
"Зайшла в Приват24 і побачила, що з карти Універсальна було списано 2 платежами 925.73 грн о 4:37 і 30.67 грн. о 4: 38 год.відразу ж написала в «Допомога онлайн», де мені натякнули, що я сама могла «підключити платіж на даному сервісі». Це виключено, тому що для підключення будь-яких платежів потрібно вводити дані з карти, я цього не робила. Попросила заблокувати карту і оформити звернення в службу безпеки (1681707)" - сказано в повідомленні.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Ff2515781584a7baf28e5ee7e105b5e42.jpg)
У вівторок, 12 жовтня вирішила звернутися за додатковою інформацією, щоб прояснити ситуацію з картами. На гарячій лінії їй сказали, що відкриють суперечку, і будуть з'ясовувати всю ситуацію.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F1aa1ee49419229640d22f6322b91fcd2.jpg)
"Тобто, банк всю відповідальність намагається перекласти на мене, як користувача карти. я, цитую: "власник карти ... клієнт несе відповідальність в повному обсязі за всі операції здійснені по карті"» А те, що вони здійснюються без мого бажання і звістки - це нічого? Хіба не банк повинен забезпечувати безпеку проведення таких операцій, проводити перевірку / ідентифікацію платежів? Мене обурює не тільки перекладання відповідальності на жертву шахрайства, а й обслуговування" - підсумувала жінка.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F91dfc034ffa49032381ecb079bc018df.jpg)
У коментарях їй практично відразу прийшла відповідь, де співробітники банку повідомили, що списання коштів без відома жінки могло статися тільки в тому випадку, якщо на сайті були введені дані карти. А заявка на повернення коштів буде оброблена згідно всіх правил.
Раніше повідомляли, шахраї в приваті, Ощаді і Mono: як українцю вберегти свої гроші на карті банку.
Як повідомляв Знай.ua, клієнт "Приватбанку" розповів, як шахраї взяли на літню матір кредит у 17 тисяч гривень
Знай.ua писав, рахунок українця в "ПриватБанку" потрапив в блок через перевірку документів

