Е-лікарняний: актуальні роз'яснення
Е-лікарняний: актуальні роз'яснення

Е-лікарняний: актуальні роз'яснення

З 1 жовтня 2021 року Україна перейшла на електронні лікарняні. Відтепер громадяни не будуть носити паперові лікарняні на роботу, а захворівши, матимуть змогу повідомляти роботодавцю номер електронного лікарняного.

Finance.ua дізнався подробиці, що змінилося при оформленні лікарняного, чому більше не потрібно збирати підписи та штампи на бланках та які SMS і від кого необхідно отримати при оформленні тимчасової непрацездатності?

Як виглядає оформлення е-лікарняних

Тепер жодних бланків, де зазначено, чим ви хворіли. Якщо ви захворіли, насамперед, потрібно звернутися до лікаря, який проведе медичний огляд та призначить лікування. Якщо виявиться, що у зв’язку зі станом здоров’я вам потрібно “піти на лікарняний”, лікар створить електронний медичний висновок про тимчасову непрацездатність (далі – МВТН).

Цей електронний документ підтверджує вашу непрацездатність протягом прогнозованого періоду. І на підставі МВТН буде сформовано ваш електронний лікарняний в Електронному реєстрі листків непрацездатності.

В особистому кабінеті на порталі Пенсійний фонд України ви можете переглянути ваші листки непрацездатності.

На що варто звернути увагу у лікаря, коли “йдеш на лікарняний”. Під час створення лікарем МВТН громадянам рекомендується перевірити коректність введеної лікарем інформації.

А ще важливо отримати SMS від електронної системи охорони здоров’я. Якщо не отримали, перевірте актуальність внесеного в систему номера телефону.

Отримане повідомлення повинно містити 16-значний номер МВНТ, що підтверджує, що це особисто ваш висновок.

Як ви дізнаєтеся, що е-лікарняний оформлено успішно

Фактом підтвердження успішного формування електронного лікарняного є отримання другого SMS, на цей раз – від Пенсійного фонду України. Його ви отримаєте, якщо зареєструвалися на порталі Пенсійного фонду України і там зазначили саме цей спосіб комунікації.

Важливо розуміти, що успішність формування саме електронного лікарняного залежить від наявності ваших даних в Реєстрі застрахованих осіб. Їх має подати ваш роботодавець.

124241111111.jpg (176 KB)

Якщо буде з’ясовано, що “запис не знайдено”, а громадянин є застрахованою особою, необхідно звернутися до роботодавця або на гарячу лінію Пенсійного фонду України за телефоном: 0 800 503 753.

Источник материала
loader
loader