На Tesla Model S установили аэродинамические колесные диски и улучшили рекорд "Cannonball Run"
На Tesla Model S установили аэродинамические колесные диски и улучшили рекорд "Cannonball Run"

На Tesla Model S установили аэродинамические колесные диски и улучшили рекорд "Cannonball Run"

Водій Tesla Model S встановив новий рекорд неофіційних трансконтинентальних змагань у США, відомих як гонка Cannonball Run ("Гарматне ядро"), серед електромобілів.

Стало відомо, що Tesla Model S змогла завершити гонку за 42 години 17 хвилин, що практично на дві з невеликим години швидше за колишній рекорд, встановлений на Porsche Taycan 4S, полвідомляє mmr.net.ua.

Під час заїзду авто має перетнути всю Північну Америку. Починається гонка у Нью-Йорку, а закінчити свій шлях електрокар має у Лос-Анджелесі. Гарматне ядро ​​відомо з 1970-х і існує виключно єдине правило: машина повинна самостійно пройти дистанцію. Дозволено модернізувати машину, змінювати маршрути, а також коригувати склад екіпажу.

Новими рекордсменами виявилися Раян Левенсон та Джош Ален. Цікаво, що Левенсон раніше працював у компанії Tesla, а потім зайнявся промоцією електрокарів і відкрив компанію з прокату автомобілів (The Kilowatts). Райан вирішив зайнятися популяризацією електрокарів та демонстрацією того, наскільки сьогодні розвинена мережа зарядних станцій у США.

Для заїзду було обрано Model S 2021 модельного року у далекобійній специфікації Long Range. Машина ніяк не допрацьовувалась, а єдиною модернізацією стали 19-дюймові колісні диски з покращеними аеродинамічними показниками замість 21-дюймових.

Заїзд здійснено за тактикою "низького заряду". Найчастіше автомобіль прибував на зарядні станції з 10% залишком заряду, після чого його заряджали майже на 50% і продовжували шлях. У середньому на зарядку доводилося витрачати близько 18 хвилин, а зупинятися доводилося 24 рази. Так, під час подорожі електромобіль простояв на місці 7,2 години.

Источник материала
loader
loader