Електромобілі виявилися не такими вже й екологічно чистими - дослідження
Електромобілі виявилися не такими вже й екологічно чистими - дослідження

Електромобілі виявилися не такими вже й екологічно чистими - дослідження

Як відомо, електрокари останнім часом користуються чималим попитом.

Уся річ в тому, що про них склалася уява, ніби вони не шкодять довкіллю.

Так, у в Польщі та Косові електромобілі фактично створюють більше викидів вуглецю, аніж традиційні авто, оскільки електромережі дуже залежать від вугілля.

Відстають Кіпр – 4%, Сербія – 15%, Естонія – 35% і Нідерланди – 37%.

Дані також показали, що водій електромобілів у Німеччини, який покладається на поєднання відновлюваних джерел енергії та вугілля, дозволяє економити 55% парникових газів.

У таких країнах, як Німеччина чи Іспанія з великими інвестиціями у сонячну та вітрову енергію, відсутність накопичувачів відновлюваної енергії означає, що кількість вуглецю, заощадженого при водінні електромобіля, сильно залежить від часу доби.

Зарядка у другій половині дня – коли сонце та вітер переважають – заощаджує на 16-18% більше вуглецю, ніж вночі, коли мережа, швидше за все, працює на газі чи вугіллі.

Аналіз базувався на публічних даних європейської платформи прозорості оператора системи передачі ENTSO-E та Європейського агентства з навколишнього середовища (EEA).

Рівень викидів між електричними та бензиновими транспортними засобами зменшився за останні роки, оскільки автовиробники усвідомлюють, що їм потрібно буде досягти цілей ЄС щодо скорочення викидів вуглецю, але продаючи більшість автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, їх двигуни будуть більш економічними.

У результаті, згідно з даними ЄАОС, викид вуглекислого газу в нещодавно зареєстрованих бензинових автомобілях в Європі впав у середньому на 25% у період з 2006 по 2016 рік.

Продаж електромобілів у Європі забезпечуються державними субсидіями та правилами проти нових автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння з 2035 року.

Кожен п’ятий транспортний засіб, проданий в Європі в минулому кварталі, був електрифікований, і консалтингова компанія Ernst & Young очікує, що продажі моделей з нульовим рівнем викидів випередять ДВЗ в абсолютному вираженні до 2028 року.

Источник материала
loader
loader