/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F18bd0a0bfefd9f99f2f537bbef381a98.jpg)
Instagram додав звукові ефекти в Reels
Соціальна мережа Instagram повідомила, що додала до Reels (аналог TikTok) дві нові функції: «голосові ефекти» та «перетворення тексту на мову».
«Ми знаємо, що використання звуку та аудіо є одним із найцікавіших аспектів створення Reels. Тож сьогодні ми запускаємо два нових аудіоінструменти — "голосові ефекти" та "перетворення тексту на мову"», — йдеться в повідомленні.
Щоб додати голосові ефекти треба записати відео, натиснути на «ноту», відкрити аудіомікшер та обрати потрібний голосовий ефект. Серед ефектів доступні «гелій», «гігант», «робот», «диктор» та «вокаліст».
![]()
Для перетворення тексту на мову необхідно записати або завантажите відео в Reels, за допомогою текстового інструменту додати текст до відео, натиснути на нього та обрати опцію «перетворення тексту на мову». У цієї функції наразі є два варіанти голосу.
![]()
Нагадаємо, у серпні 2020 року Instagram запустив відеододаток Reels, який дозволяє знімати 15-секундні відео, накладати на них музику й ефекти, а також ділитися ними в Stories. Це була не перша спроба Facebook створити конкурента TikTok. Раніше компанія запустила сервіс коротких відео Lasso, але він так і не став популярним серед користувачів. 25 серпня 2021 року соцмережа повідомила, що розробляє нову систему пошуку для мобільного додатка, яка показуватиме пропозиції фото та відео замість акаунтів користувачів, хештегів і місць. Пошуковик стане схожим на пошуковик TikTok.
Фото: flickr, creators/ Instagram

