/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F066b065df430b2efcca4453679fad57b.jpg)
Спочатку гальмують перед камерами, а потім "дають по газах": експерт з автофіксації назвав головні причини ДТП
Кількість ДТП після встановлення камер автофіксації зменшилась вдвічі, але чи цього ми хотіли? - питає експерт у сфері транспорту Павло Кушнірук, - нам важливо, щоб аварій взагалі не було. Але не дивлячись на це, все одно існують місця, де кількість ДТП постійно зростає. Це пов’язано з тим, що водії перед камерою гальмують, а проходячи її, навпаки збільшують швидкість – це називається «ефектом кенгуру», оскільки він нагадує «перестрибування» камери. Цим пояснена і логіка виникнення нових аварій, коли водій різко гальмує, а потім так само різко набирає швидкість.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
Підписатися/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Ffe77397afe348c84affaf13fce7c1af2.jpg)
Зараз дуже важливо, щоб камери автофіксації виношували функцію превентивного, а не збагачувального характеру у вигляді виписування штрафів. Чомусь, коли ми говоримо про зменшення ДТП на дорогах, то зупиняємося тільки на тому, як покарати тих, хто порушує. Насправді ж, безпека дорожнього руху – це набагато глибше поняття, яке складається з чотирьох компонентів: безпечних доріг, застосування права до порушників, просвітницької функції та надання допомоги з ліквідації наслідків ДТП. Але в Україні все не так, мабуть, в цьому плані ми настільки себе любимо, що обмежуємся лише покараннями порушників. Місцева влада в розміщені додаткових камер бачить джерело доходу, так як це наповнює її бюджет і зараз ми існуємо в ситуації, коли щось змінювати нікому не вигідно – підсумовує Павло Кушнірук.
Нагадаємо, що українським водіям радять готуватися до нових правил продажу та купівлі авто
Як раніше повідомляв портал Знай.юа, в Чернігівській області від страшної ДТП загинуло 13 чоловік
Також Знай.юа повідомляв, що вантажівка на швидкості зіштовхнулася з маршруткою

