Facebook та Snapchat продовжують стежити за користувачами Apple — FT
Додатки Facebook і Snapchat продовжують стежити за активністю користувачів Apple, навіть якщо вони заборонили збір даних. Це стало можливим через «вільне тлумачення» політики конфіденційності Apple. Про це повідомила Liga.net з посиланням на The Financial Times.
У квітні 2021 року компанія Apple випустила iOS 14.5 з функцією «Прозорість відстеження у програмах», завдяки якій користувачі отримали можливість обирати — дозволити чи ні програмам відстежувати їхні дії або збирати їхні персональні дані.
The Financial Times звернули увагу, що за сім місяців Apple дозволила Facebook і Snapchat відстежувати поведінку користувачів та використовувати отриману інформацію для показу реклами, «якщо дані анонімні та згруповані, а не пов'язані безпосередньо з конкретними профілями». У Apple повідомили розробників, що вони не можуть отримувати дані з пристрою з метою його унікальної ідентифікації. Натомість у соцмережах вирішили, що можуть відстежувати користувачів групами та показувати кожній групі релевантну рекламу. У FT вважають це «невизнаним просуванням Apple, що дозволяє компаніям дотримуватися набагато вільнішої інтерпретації нової спірної політики конфіденційності». Крім того, Apple все ще дозволяє збирати унікальні дані, такі як IP-адреса, розташування, мова, модель пристрою і розмір екрану.
Нагадаємо, у квітні 2021 року компанія Apple випустила оновлення iOS 14.5, яке зобов’язує розробників додатків просити дозвіл на збір даних. The Wall Street Journal писало, що на це погоджуються менше 33% користувачів, тому рекламодавці не отримують достатньо даних для ефективної реклами і не можуть підбирати цільову аудиторію. На тлі оновлення правил конфіденційності ціни на мобільну рекламу для користувачів iOS, впали, а на рекламу для користувачів Android – зросли.
У червні 2021 року компанія Apple оновила правила для додатків в App Store в рамках боротьби з шахрайством: реклама додатків, яка вводить в оману, буде заборонена навіть за межами App Store. Якщо її знайдуть, то програму видалять з магазину додатків. Будь-яка шахрайська активність призведе до виключення з програми для розробників і видалення облікового запису. 6 жовтня компанія Apple повідомила про запровадження нового правила: з 31 січня 2022 року в магазині App Store не публікуватимуть програми та додатки, у яких не можна видалити обліковий запис. Компанія заявила, що всі застосунки в App Store повинні надавати користувачам більше контролю над особистими даними. Розслідування The Financial Times показало, що Snapchat, Facebook, Twitter і YouTube втратили близько 9,85 мільярдів доларів доходу через зміни в політиці конфіденційності Apple.
Фото: gamerevolution


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F952072fc-5e66-483c-922a-bfc4e7c25591.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F14a2591ed933bc2780c2f6208af3138b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F432%2Fc5c12bcb8821c56795c7e7d595eace1f.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F9c2a1eacbadae2acccc41504e73bdd86.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F118%2Fe3b3782a04c64f179670ea1661645bca.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fcc2f8de88e09367f4ac3ebb6b5d371fc.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F2994245485d83beeedc2bb9ff6cb6e0e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F9a0f7c002197e2cd261b64bcc9490992.jpg)