Електро-“Запорожець”, фанерний кузов та екран від телевізора замість лобового скла: якими електромобілями може похизуватися Україна
Електро-“Запорожець”, фанерний кузов та екран від телевізора замість лобового скла: якими електромобілями може похизуватися Україна

Електро-“Запорожець”, фанерний кузов та екран від телевізора замість лобового скла: якими електромобілями може похизуватися Україна

Автомобілі на електротязі вже стали невід’ємною частиною авторинків у всьому світі.Провідні автовиробники намагаються не відставати один від одного й наввипередки створюють все більш розвинені електромобілі, які просто шокують своїми можливостями.

Українські спеціалісти не стоять осторонь й теж намагаються розвиватися у цій сфері.

Звісно, до рівня електромобілів Tesla нам ще далеко, однак похизуватися все ж є чим.

Адже деякі українські моделі вже отримали світове визнання.

Тут одним з перших потрібно згадати український стартап Delfast та його електробайки, якими користуються навіть у Сполучених Штатах та Мексиці.

Так, співробітники поліції выкорыстовують українські електробаки при патрулюванні.Також в цьому списку заслужено опинився український стартап з виробництва електротранспорту Murmuration Technology та його електромобіль Cool.

Модель з легкістю може легко стати кемпером, будинком на колесах або ж майстернею.

Очікується, що обсяг виробництва буде складати 3-5 тисяч електромобілів Cool.

On на рік.

А зовсім нещодавно стало відомо про творіння харківських умільців – Vilkon Electric Vehicles – електромобіль Lulida.

Транспортний засіб, вартістю 170 тисяч доларів, здатен долати на одному заряді 100 км (за бажання й додаткову плату можна збільшити до 200 км).Також Україна може похвалитися електромобілем, який створили для людей з інвалідністю.

Транспортний засіб має задній привід, потужність 30 к.

Вт й обладнаний двома моторами-колесами по 15 к.

Вт на задній осі.Варто згадати в нашій підбірці й українську компанію «Електропрайд» з її вантажною та пасажирською версіями електромобіля Konyk.

Два одномісні електромобілі Konyk в комерційних цілях використовує Fozzy Group – електромобілі задіяні у сервісі доставки супермаркетів мережі «Сільпо».Створили українські фахівці й автівку, яка здатна заряджатися від сонячної енергії.

Творіння студентів Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля та Сєвєродонецького політехнічного фахового коледжу під назвою «Єва» може розганятися до 80 км/год й долати 100 км без підзарядки.

Вартість творіння сягає 12 тисяч доларів.

Однак вміють наші співвітчизники й дивувати.

Так, житель Кропивницького створив електро-“Запорожець” – чоловік придбав раритетний ЗАЗ-965 й перетворив його на електромобіль.

До слова, творіння його дуже й дуже непогане.

Автівка може долати на одному заряді 55 км влітку і 30 км взимку (з увімкненим обігрівачем).

Ще одним цікавим екземпляром є триколісний електромобіль з фанерним кузовом і сонячною панеллю на даху, який з’явився на вулицях Рівненської області.

Електромобіль МЕМ-01 створений з екологічно чистих матеріалів, має двигун потужністю лише 2 к.

й здатен розганятися до 35 км/год.

Не можемо ми не згадати в нашій підбірці й пенсіонера зі Львівської області та його електромобіль – 50 км/год максимальної швидкості, 100 км запасу ходу та екран від старого телевізора замість лобового скла.

Й все це обійшлося лише в 1300 євро.

Ну й останнім в нашій підбірці буде творіння умілого майстра з Миколаївської області.

Пенсіонер з Баштанки, колишній вчитель фізики, що вів гурток для юних техніків, створив електромобільчик для своїх онуків.

Візьміть фанери старого піаніно, колеса від радянського моторолера, два двигуни, гелеві акумулятори й джойстик – й вуаля – отримаєте ось такий ТЗ.

Тож як бачимо, наші спеціалісти дійсно намагаються не пасти задніх.

Наскільки добре виходить це у них – покаже час!Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Источник материала
loader
loader