Як виглядає виробництво автомобілів в екзотичних країнах світу
Як виглядає виробництво автомобілів в екзотичних країнах світу

Як виглядає виробництво автомобілів в екзотичних країнах світу

Всі вже давно звикли, що німецькі інженери створюють автомобілі технологічні, французи – багато працюють над дизайном та опціями, а Італія – це батьківщина спорткарів та незвичайних авто.

Та мало хто замислювався, що є і інші країни, які також намагаються робити машини.

Про топ машин з країн - які ви б останніми вписали в перелік країн-автовиробників, дізнавалися в ефірі програми “Дже.

Даі” на телеканалі 2+2.

Почнемо з Кенії.

Кенійську компанію Mobius Motors створили 2009-го року.

І вона відразу стала популярною на місцевому ринку.

Там роблять машини, адаптовані для мешканців Африки.

А це значить - в Mobius немає ні клімат-контролю, ні дорогих матеріалів в салоні.

Вікон у дверях - до речі - теж немає.

Для компанії головне надійність та позашляхові якості.

А ще ціна – Mobius 2 з салону можна придбати лише за 10 тисяч доларів.

Люди, що цікавляться автосвітом, мають знати завод компанії Valmet Automotive у Фінляндії.

За останні 40 років, на його потужностях випускали такі марки, як Porsche, Opel, Mercedes-Benz та футуристичний Fisker.

Та мало хто знає, що інженери компанії мали й власну розробку.

Це фінський електромобіль під назвою Eva.

Його показали в Женеві ще 2013-го року.

Невеличке міське авто з запасом ходу у 90 кілометрів.

Щоправда поки що фінський проєкт заморозили.

Як виявилося, можуть випускати власні моделі й мексиканці.

Своєрідні, правда, але ж можуть.

От наприклад - компанія місцевого інженера 2011-го року запустила в серію своє спортивне купе Mastretta MXT.

Автомобіль має алюмінієве шасі та невеликий турбодвигун – на 2 літри.

Дизайн досить сумнівний.

Також багатьом власникам не подобається надійність машини.

Однак мексиканський спорткар все одного дуже популярний серед мільйонерів у США.

Що можемо сказати - американські багатії таки дивні люди.

У Норвегії люди доволі економні, тому вони люблять електромобілі.

Норвезький Kewet Buddy дуже простий і має лише два сидіння.

Ці дешеві компактні машини роблять в Осло.

Оснащують їх свинцево-кислотними або літій-іонними акумуляторами.

На одному заряді вони можуть проїхати 60 кілометрів.

Максимальна швидкість становить - 80 кілометрів за годину.

У Гані виробництвом автомобілів займається самопроголошений апостол Квадво Сафо Кантанка, прозваний “Зіркою Африки”.

Він створив компанію Kantanka Automobile Company Limited, що будує дуже дивні автомобілі.Сподіваючись на комерційний успіх - апостол побудував завод, здатний випускати 240 автомобілів на день.

Дві сотні працівників ліплять машини з найдешевших матеріалів.

А ще у них дуже дивний дизайн - який більше нагадує саморобки, зроблені ентузіастами в гаражах.

Та зрештою - надто критикувати їх - немає сенсу.

Головне, що автовиробництво в Гані таки існує.

Та треба зауважити, що розробки деяких країн досить цікаві і було б непогано, якби вони вийшли на світовий ринок.

Источник материала
loader
loader