Meta запустила сервіс Facebook News у Франції
Meta запустила сервіс Facebook News у Франції

Meta запустила сервіс Facebook News у Франції

Автори:
MediaSapiens
Куруватиме Facebook News у Франції дочірня компанію AFP — Media Services.

Компанія Meta 15 лютого запустила у Франції новинний сервіс Facebook News.

«Завдяки Facebook News жителі Франції побачать головні заголовки та новини дня поряд з новинами, персоналізованими відповідно до їхніх інтересів. Під час великих циклів новин сайт надає своєчасні дайджести новин, виділяючи оригінальні та авторитетні репортажі про найважливіші події. Facebook News дає людям контроль над історіями, які вони бачать у додатку, і можливість переглядати новини з широкого кола тем з різних агенцій новин», — йдеться в повідомленні.

Основні функції Facebook News:

  1. Сьогоднішні історії (Today’s stories) — можливість слідкувати за останніми новинами, які виходять протягом дня.
  2. Персоналізація (Personalisation) — можливість знайти нові джерела інформації на основі того, що користувач читає, чим ділиться та за чим слідкує.
  3. Розділи новин (News sections) — бізнес, розваги, здоров'я, наука, технології та спорт.
  4. Елементи керування (Controls) — можливість обрати статті, теми або медіа, які користувач хоче бачити в стрічці. Та навпаки можливість приховати контент, який не хоче бачити в стрічці. 
  5. Колекції (Collections) — підбірки статей та відео за конкретною темою (майбутні вибори або важлива спортивна подія).

Куруватиме Facebook News у Франції дочірня компанію AFP — Media Services.

«Рішення Meta довірити Media Services курування новин Facebook у Франції — це визнання досвіду та якості роботи нашої дочірньої компанії, що спеціалізується на випуску редакційного контенту на вимогу або за запитом. Навчені відповідати вимогам суворості, швидкості та об'єктивності, журналісти Media Services вибиратимуть найрелевантніші статті від видавців-партнерів проєкту, щоб просувати якісну інформацію якомога більшій кількості людей», — розповів генеральний директор AFP Фабріс Фріс.

У Франції в Facebook News зараза доступний широкий список національних щоденних видань: 20 Minutes, La Croix, Le Figaro, Le Journal du Dimanche, Le Parisien, Les Echos тощо, а також місцевих щоденних та щотижневих видань: La Dépêche du Midi, La Provence, La Voix du Nord, Le Dauphiné Libéré, Le Progrès, Le Télégramme, Nice-Matin, Sud Ouest та інші. Партнерами Facebook News також стали BFMTV, Capital, Femme Actuelle, Gala, Geo, L'Equipe, L'Express, Libération, RMC та Voici. Перед запуском новинного сервісу Meta співпрацювала з L'Alliance de la Presse d'Information Générale (APIG) для підписання партнерських угод із понад 100 ЗМІ.

Компанія Facebook у жовтні 2021 року уклала угоду з кількома французькими ЗМІ про оплату новинного контенту , який на своїх сторінках у соцмережі ширитимуть її користувачі. У компанії переконані, що ліцензійна угода з альянсом національних і регіональних газет APIG забезпечить захист авторських прав, а для користувачів нічого не зміниться, адже вони і надалі зможуть ширити новини на своїх сторінках.

Нагадаємо, з травня 2021 року в розділі Facebook News публікують новини з німецьких ЗМІ, за які видання отримують плату від соцмережі. Facebook уклав угоду з виданнями Die Zeit, Der Spiegel, Frankfurter Allgemeine Zeitung, Handelsblatt та низкою інших загальнонаціональних і місцевих ЗМІ. До проєкту також долучені ЗМІ в США та Великій Британії.

Менеджерка Facebook із публічної політики в Україні Катерина Крук розповіла, що Facebook поки не планує платити українським засобам масової інформації за використання їх контенту. Facebook News — окремий розділ з новинами в мобільному додатку соцмережі Facebook, що по суті є агрегатором новин різних онлайн-видань – схожий з  Google News та Apple News. Компанія платить крупним виданням за використання посилань на їх матеріали.

Фото: Dima Solomin / Unsplash

Теги по теме
Новости Франция СМИ Соцсети Facebook
Источник материала
Поделиться сюжетом