У КНП «Міська дитяча поліклініка» м. Чернівці запрацював багатоканальний CALL-центр.
«Тепер не потрібно приходити до медзакладу, щоби зареєструвати електронне направлення та записатися на прийом до вузького спеціаліста. Достатньо зателефонувати до CALL-центру – і оператор зробить це дистанційно. А ви з дитиною прийдете до фахівця у зазначений день та час», - повідомляють на фейсбук-сторінці управління охорони здоров'я Чернівецької міської ради.
- Над створенням такого CALL-центру ми працювали з червня 2020 року. Відремонтували приміщення, придбали устаткування, навчили диспетчерів та операторів. Впевнений, таким чином ми зробимо медичну послугу у нашому медичному закладі доступнішою та зручнішою для наших пацієнтів, - каже Іван Іванович Хорошенюк, директор КНП «Міська дитяча поліклініка».
CALL-центр дитячої поліклініки працює з 8:00 до 20:00. Його очолила лікар-педіатр, яка за потреби теж братиме участь у телефонних консультаціях. Такого, до речі, в жодному CALL-центрі України немає.
- Це значний крок вперед у розвитку міського закладу охорони здоров’я. Я хочу, щоби до поліклініки зверталися не лише мешканці Чернівців, а й усіх громад Чернівецької області. Бо послуги тут доступні, а фахівці – професійні, - зазначила Наталія Калмикова, начальниця управління охорони здоров’я Чернівецької міської ради.
- Можливість дистанційно записатися на прийом та проконсультуватися – дуже актуальна у час пандемії коронавірусу. Це – про сучасність, доступність, пацієнторієнтованість, - додала Галина Бовкун, заступниця начальника управління охорони здоров’я.
Олена Ставничук, заступниця директора КНП «Міська дитяча поліклініка» розповіла, що потрібно зробити, щоби записатися до лікаря вторинної медичної допомоги:
- зателефонувати до CALL-центру за одним із номерів телефону: (099) 537 00 18, (067) 537 00 18;
- узгодити із оператором дату, час та номер кабінету лікаря;
- прийти на консультацію у визначений час та отримати якісну медичну допомогу.