Компанія Meta розширила в додатку Facebook функцію Reels, який дозволяє знімати короткі відео, накладати на них музику й ефекти. Аналог TikTok від Meta запустили в понад 150 країнах для користувачів iOS та Android.
Компанія збільшила тривалість роликів у Reels до однієї хвилини. Ще однією новою функцією став Remix, який дозволяє створювати власні ролики та включати до них відео інших авторів, які вже є на платформі. У Reels також мають з’явитися функції «Чернетки» та «Обрізати відео».
Окрім цього, Meta працює над можливістю авторові заробляти на контенті Facebook Reels: пряма монетизація через дохід від реклами та підтримку шанувальників; реклама In-stream і Stars; виплати авторам з програми Reels Play. Також компанія розширить тестування рекламних накладок: рекламних банерів, які відображаються у вигляді напівпрозорого накладення в нижній частині стрічки Facebook, і рекламних наклейкой, статичні зображення, які автори можуть розмістити в будь-якому місці Reels.
Нагадаємо, у серпні 2020 року Instagram запустив відеододаток Reels, який дозволяє знімати 15-секундні відео, накладати на них музику й ефекти, а також ділитися ними в Stories. Це була не перша спроба Facebook створити конкурента TikTok. Раніше компанія запустила сервіс коротких відео Lasso, але він так і не став популярним серед користувачів. 25 серпня 2021 року соцмережа повідомила, що розробляє нову систему пошуку для мобільного додатка, яка показуватиме пропозиції фото та відео замість акаунтів користувачів, хештегів і місць. Пошуковик стане схожим на пошуковик TikTok. У листопаді Instagram додав до Reels (аналог TikTok) дві нові функції: «голосові ефекти» та «перетворення тексту на мову».
Фото: Meta, Dima Solomin / Unsplash