Esquire, Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Men’s Health продовжать працювати в Росії під іншими назвами
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F3413f0bb33fb43aafbb6ab7946bb3ebb.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F3413f0bb33fb43aafbb6ab7946bb3ebb.png)
Журнали Esquire, Harper’s Bazaar, «Домашнийочаг», Cosmopolitan та Men’s Health не пішли з Росії, а лише змінюють назви. Про це ідеться в інтерв’ю виданню PeopleTalk генеральної директорки російського медіахолдингу Independent Media Натальї Вєсніної.
«Проєкти, що виходили під брендами Hearst, працюватимуть під новими іменами, в іншому ж це будуть нові версії звичних вже продуктів з розширеною концепцією, що стала можливою через зняття ліцензійних обмежень. Виводити локальні версії ми будемо поетапно», — розповіла Вєсніна.
У виході деяких видань оголошено перерву до осені — через «відтік західних рекламодавців».
Як відзначила Вєсніна, у РФ «став помітним» дефіцит крейдованого паперу та компонентів для друку. Видавці глянцю шукають замінники.
Нагадаємо, 10 березня медіагрупа Hearst Magazines ухвалила рішення припинити співпрацю з Росією.
Президентка медіагрупи Дебі Чирічелла заявила, що ескалація гуманітарної кризи та наша глибока стурбованість можливим ширшим впливом змусили компанію переоцінити її роль і її відповідальність — як глобального бізнесу.

