Як просувається розробка української гри Erra: Exordium
Як просувається розробка української гри Erra: Exordium

Як просувається розробка української гри Erra: Exordium

Не зважаючи на масштабне російське вторгнення, українці продовжують творити нові відеоігри.

Сьогодні розкажемо, як просувається розробка української гри Erra: Exordium, яка до того ж матиме підтримку української мови вже на релізі.

Над цією Steam грою у досить оригінальному сеттингу уже кілька років працює невелика інді студія Fair Pixel.

Почалося все з оцінки наших можливостей, а їх було небагато.

У геймдев ми прийшли з різних напрямків, маючи великий досвід у IT взагалому.

Але ніхто з команди не міг похвалитися досвідом роботи в ігровому напрямку, — розповіли в одному з щоденників автори гри.

Новостворений колектив вирішив зробить щось і стилі дизельпанку.

Але потім вирішили, що крім дизельпанку потрібно ще щось, додатковий шар сеттингу, який розширить історію, візуал та інше.

Так розробники зацікавилися шумерською міфологією.

Ця таємнича і приваблива тема і стала нашою зворотною стороною монети.

В основу світу одноголосно було прийнято альтернативний розвиток історії, де шумерська цивілізація не зникла, а розвинулася у потужну промислову машину.

Таким чином Erra: Exordium знайшла обличчя у вигляді адвенчури заснованої на шумерській міфології та приправленій дизельпанк сеттингом.

При цьому розробника намагалися не насаджувати багато елементів, щоб усе середовище навколо гравця кричало про своє «Я».

Автори гри прагнуть передусім гармонії.

В умовах війни їм було складно зібрати частинами команду, яка була розкидана по всій Україні.

Але робота над грою все ж була продовжена.

Ми знаходимося на фінішній прямій.

Скільки триватиме ця пряма важко відповісти, — кажуть у Fair Pixel.

За останній час розробникам вдалося досягти чималого прогресу то ж давайте ближче познайомимося з основними елементами Erra: Exordium.

У команді довго сперечалися про те, який спосіб донесення історії та її структуризації підходить найкраще.

Враховуючи реальні можливості невеликої інді студії, зрештою вирішили, що графічний варіант з використанням Паралакса є найбільш вигідним.

Музичне оформлення — це те, чим Fair Pixel пишається у було зробили ще перед початком масштабної війни.

Насамперед, мета була досягти якогось “Месопотамського” звучання, якщо можна так сказати.

Це в жодному разі не мала бути просто музика пустелі зі струнними інструментами та іншими клішованими атрибутами ігрової індустрії.

Fair Pixel · Erra: Exordium — Battle Track Trial.

Анімації та вороги.

У процесі гри ми стикатимемося з різними супротивниками, які так чи інакше мають свою передісторію.

До бекграунду розробники ставляться досить скрупульозно, тому ті чи інші здібності NPC будуть обумовлені світом.

Наприклад, у грі можна буде зустріти персонажа Ifrit, який раніше за часів розквіту військової промисловості Телмуна був створений для захисту Храму на час Острівних Війн.

Він хороший як у ближньому бою, так і на далеких дистанціях.

Водночас Hammer був незамінним помічником для працівників судно- та машинобудівних заводів.

Перенесення особливо великих габаритів та інші вантажопідйомні роботи було закладено його творцями основою.

Також варто зазначити, що у процесі розробки проєкту було ухвалено рішення обов’язково випускати українську версію гри.

Вона, як і інші версії, міститиме текст і субтитри українською мовою.

Источник материала
loader
loader