Компанія Rakuten Viber проланалізувала, як змінилася активність користувачів додатка Viber з початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну. Про це йдеться у пресрелізі Rakuten Viber, що отримав "Детектор Медіа".
Зокрема, з 24 лютого кількість дзвінків через Viber в Україні зросла майже в чотири рази. Кожен шостий дзвінок здійснювали по відео.
У перші тижні війни українці відправляли один одному майже вдвічі більше повідомлень на добу, аніж до війни.
У березні українські користувачі споживали набагато більше новин – число прочитаних повідомлень в каналах зросло в чотири рази. В наступні два місяці інтерес до новин упав вдвічі.
Найбільша кількість українських користувачів Viber, що поїхали за кордон, перебуває у Польщі. Наступне місце у рейтингу займає Німеччина, а за нею йдуть Чехія, Болгарія та Австрія.
Українські користувачі активно використовують у Viber проукраїнську символіку. Так, наліпки з офіційного стікерпаку Viber на підтримку України встановило пів мільйона людей. Надіслали патріотичний стікерпак 14 мільйонів разів. Масками Viber на підтримку Kalush Orchestra до «Євробачення-2022» скористалося більше мільйона українських користувачів в Європі.
Раніше «Детектор Медіа» повідомляв, що Viber посідає перше місце серед месенджерів за популярністю в українців. Додаток встановлено більш ніж у 98% користувачів смартфонів.
Фото: Rakuten Viber