Майже половина молоді шукає інформацію в TikTok і Instagram замість Google
Майже половина молоді шукає інформацію в TikTok і Instagram замість Google

Майже половина молоді шукає інформацію в TikTok і Instagram замість Google

Google планує змінити свою пошукову систему, щоб посилити конкурентоспроможність

Згідно з даними Google, майже 40% молоді віддають перевагу пошуку в соцмережах, а не сервісах компанії. Про це повідомляє TechCrunch. «Майже 40% молодих людей, коли вони шукають місце для обіду, не заходять на Google Maps або Google Search, вони заходять у TikTok або Instagram», — повідомив старший віцепрезидент Google Прабхакар Рагхаван. Результати були отримані під час внутрішнього дослідження Google, яке включало опитування користувачів із США віком від 18 до 24 років.

На думку Рагхавана, швидка втрата позицій Google пов’язана з тим, що молодь більш цікавиться «візуально багатими формами» пошуку, і це не обмежується лише тим, де поїсти. Він також зазначив, що більшість підлітків ніколи не бачили паперової карти, але картографічні продукти Google були розроблені так, щоб виглядати як паперова карта, яка «застрягла в телефоні». «Це не відповідає очікуванням молодих користувачів, і це неправильний досвід, який можна їм пропонувати», — підкреслив Рагаван.

Щоб не втрачати позиції, Google планує внести зміни в пошукову систему, орієнтовані на молодшу аудиторію. Наприклад, можливість користувачам зробити панораму місцевості та миттєво отримати інформацію про об’єкти, які там знаходяться.

Нагадаємо, що TikTok став найшвимдше зростаючим застосунком серед соціальних мереж. Його популярність надихнула конкурентів у соціальних мережах, зокрема Instagram і Facebook, змінити алгоритм, щоб бути схожими на TikTok.

Фото: PhotoMIX Company/ Рexels

Теги по теме
Google Instagram
Источник материала
Поделиться сюжетом