Компанія-перевізник обіцяє, що вартість квитків у застосунку буде найменшою, адже при продажу відсутні будь-які додаткові комісії.
Укрзалізниця у партнерстві з Mastercard оголосила про запуск власного мобільного застосунку для продажу квитків та інформування пасажирів.
У новому застосунку користувачі зможуть:
- придбати квитки на всі поїзди по Україні;
- повернути квитки;
- отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда;
- знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
- отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.
Тестування нового застосунку було проведене в липні, і відсьогодні він уже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.
Нагадаємо, що «Укрзалізниця» запустила сайт про пасажирські перевезення під час війни.
Фото: Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia