Телемарафон та канали месенджерів стали головним джерелом новин для українців
Телемарафон та канали месенджерів стали головним джерелом новин для українців

Телемарафон та канали месенджерів стали головним джерелом новин для українців

YouTube поступається популярністю лідерам рейтингу в 47 разів.

Новини з Telegram або Viber та об’єднане мовлення українських телеканалів «Едині новини» посіли перше місце в рейтингу найпопулярніших джерел інформації під час війни. Про це повідомляє Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки. За результатами опитування Міжнародного республіканського інституту, за них проголосувало по 47% українців. Лише трохи поступаються в охопленні соціальні мережі (Facebook, Instagram та інші). З них отримують інформацію 45% респондентів. На третьому місці — оперативні звернення Генштабу (32%) та різноманітні українські інтернет-ЗМІ (31%).

Розповіді очевидців, виступи представників влади, міжнародні ЗМІ та українські телеканали, що не беруть участь у телемарафоні, поступаються популярністю лідерам не менше ніж у два рази. Цікаво, що очевидцям українці довіряють більше, ніж офіційним особам (24% та 22% відповідно), а іноземним засобам інформації більше ніж українським телеканалам поза марафоном (21% та 18% відповідно).

Найменш популярним джерелом новин стало радіо (2%), газети (менш як 1%), місцеві ЗМІ (менш як 1%) та — несподівано — YouTube (1%). Чому саме відеосервіс отримав так мало голосів, невідомо, адже експерти не ставили питання про критерії популярності того чи іншого джерела.

Нагадаємо, що користування Telegram в Україні за часи війни збільшилось у 8 разів. 

Фото: YouTube

Теги по теме
Украина война Новости Рейтинг
Источник материала
Поделиться сюжетом