Так, Джованна Боніфацій приїхала у Торонто та орендувала автомобіль у Avis на три дні.
Вона їздила на GMC Yukon Denali між аеропортом, центром Торонто та містечком Кітченер.
За її словами, за три дні вона проїхала приблизно 300 кілометрів, поки повернула машину в аеропорту, передає Auto24.
Боніфацій сказала, що заплатила близько 1 000 доларів передоплати.
Але чекаючи в аеропорту свій літак, вона перевірила виписку з кредитної картки та помітила стягнення понад 8 000 доларів від Avis.
Потім вона глянула на квитанцію від Avis і побачила, що компанія стягнула з неї плату за проїзд 36 482 кілометрів за ставкою 25 центів за кілометр.
Жінка сказала, що їй довелося б їхати 72 години поспіль зі швидкістю приблизно 500 км/год, щоб це таке стало можливим.
Це також приблизно така ж відстань, як тричі проїхати з Торонто до Південної Африки.
Постраждала кілька разів телефонувала до прокатної компанії, однак її проблему не могли вирішити.
Лише через кілька днів, коли до справи долучилися ЗМІ, їй передзвонили з Avis і повідомили, що додаткові витрати будуть відшкодовані.
Avis повідомила, що вибачилася перед Боніфацій за помилку та повернули кошти.
Утім, вони не сказали, що стало причиною помилки.
“Загалом це було погане обслуговування клієнтів.
Найбільше засмучувало те, що ми не змогли вчасно зв’язатися зі службою обслуговування клієнтів”, — сказала вона, додавши, що це випробування створило для неї непотрібний стрес під час подорожі.
Протаранив паркан та наїхав на дах: в Іспанії сталася курйозна аварія за участю двох кросоверів Porsche (відео).
В Україні можуть суттєво підвищити штрафи для водіїв: що відомо.
У Норвегії розбили легендарну модель Lamborghini: фото.