ПриватБанк залишає клієнтів без грошей, блокуючи карти для соцвиплат: "Цинізм"
ПриватБанк залишає клієнтів без грошей, блокуючи карти для соцвиплат: "Цинізм"

ПриватБанк залишає клієнтів без грошей, блокуючи карти для соцвиплат: "Цинізм"

ПриватБанк заблокував клієнту картку для соціальних виплат, ніж залишив без грошей, які були "рятівним колом". Подробиці інциденту клієнт розкрив у скарзі, розміщеній на порталі Мінфін.

Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!

Підписатися

За словами клієнта, який перебуває за кордоном, ПриватБанк без пояснень заблокував картку для соціальних виплат. Встановити зв'язок із співробітниками, щоб дізнатися деталі – практично нереально. Власник карти обурився інцидентом, адже гроші, за його словами, потрібні тяжко хворій дитині.

ПриватБанк, скріншот: YouTube

"Знаходячись за кордоном блокують картку соціальних виплат на зняття готівки, додзвонитися неможливо, просять фото відправити нереально, прошу надати роз'яснення для чого ви намагаєтеся важкої хворої дитини, ваш цинізм дорівнює геноциду московського окупанта, ганьба", - сильно обурився ситуацією, що виникла клієнт.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

У ПриватБанку відреагували на скаргу і заявили, що блокування картки було необхідне для протидії шахрайству. Клієнта закликали пройти верифікацію, щоб унеможливити ризик втрати коштів.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "що далі, тим гірше": українці з карткою "ПриватБанку" відчули на своєму гаманці несподівані ліміти, люди залишилися без грошей.

Також наш портал інформував, українців із картками "Ощадбанку" змушують брати непотрібні послуги: "Заплатила 150 грн, аргументи не діють..."

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, тисячі гривень "випарувалися" з карти за лічені хвилини: клієнтка розповіла про кричущий випадок з ПриватБанком.

Теги по теме
ПриватБанк
Источник материала
Поделиться сюжетом