40 різних електромобілів протестували у 20-градусний мороз.
Метою випробувань було з’ясувати, наскільки за таких суворих умов падає віддача акумуляторів і знижується запас ходу.
Спочатку всі тестові автомобілі ще з вечора повністю зарядили.
А рано-вранці вирушили маршрутом, який пролягав як міськими вулицями, так і автомагістралями.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ.
ВСЕ ПРО АВТО.
Умови проведення випробувань були такими: режим руху – економічний, рівень рекуперації гальмівної енергії – максимальний, обігрів салону – 24 градуси за Цельсієм.
У середньому електрокари за 20-градусного морозу втратили близько 50% запасу ходу.
Швидше за все, ця величина ще більша, тому що в Китаї досі діє застарілий цикл NEDC, який дещо завищує оцінку.
Більшість з машин, які брали участь у випробуванні, не відомі в Україні, тому ми зробили вибірку з моделей, представлених на ринках Європи.
За запасом ходу, що залишився, вибірковий рейтинг виглядає так:.
Лідирує кросовер Tesla Model Y, який зберіг 47% енергії, а з паспортних 594 кілометрів запасу ходу зміг проїхати лише 279,6 кілометра.
Далі йдуть:.
Audi e-tron (58,6%, 272,3 кілометра із 465).
Polestar 2 (48,2%, 246,6 кілометра з 512).
Porsche Taycan (54,6%, 226,2 кілометра з 414).
Tesla Model 3 (42,8%, 200,2 кілометра з 468).
Volkswagen ID.3 (38,91%, 167,3 кілометра з 430).
Щодо загального рейтингу, то переможцем випробувань з абсолютного пробігу став китайський електромобіль Weilai EC6, який проїхав 336,9 км при паспортній величині 615 кілометрів.
У процентному ж співвідношенні найкращий результат показав бюджетник Wuling Hongguang Mini EV – 60,7% збереженого запасу ходу.