Pepsi у захваті! Нарешті Ілон Маск віддав їй перші вантажівки Tesla
Pepsi у захваті! Нарешті Ілон Маск віддав їй перші вантажівки Tesla

Pepsi у захваті! Нарешті Ілон Маск віддав їй перші вантажівки Tesla

Компанія Tesla розпочала серійне виробництво електричних тягачів Semi та передала перші екземпляри компанії Pepsi.

Co, яка оформила замовлення на 100 вантажівок ще у 2017 році.

Але дату перенесли, оскільки Ілон Маск віддав пріоритет виробництву Model Y в Остіні через обмежену доступність акумуляторних елементів та інші проблеми з ланцюгом постачання.

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ.

ВСЕ ПРО АВТО.

Церемонія передачі декількох електричних вантажівок відбулася на спеціальному заході на заводі Tesla в Ріно, штат Невада.

Першим клієнтом стала компанія Pepsi.

Co, яка розмістила замовлення на сотню вантажівок одразу після дебюту у 2017 році.

Серед інших клієнтів – гіганти Budweiser і Walmart.

Сам процес виробництва на презентації не показали.

Швидше за все, збирання ведеться в ручному режимі, без конвеєра.

Підрозділ зв’язків із громадськістю Ілон Маск розігнав ще у 2020 році, тому довелося віддуватися самому.

Силова установка складається з трьох електромоторів: один знаходиться на третій осі та працює постійно, два мотори на другій допоміжні осі та підключаються до півосей муфтами під час прискорень і гальмування для рекуперації енергії.

Потужність у Tesla не назвали, але заявили, що вона утричі перевищує потужність будь-якої аналогічної дизельної вантажівки на ринку.

Порожній тягач може розігнатися з місця до 100 км/год за 5 секунд – це рівень недорогого спорткара.

З повною масою 37 тонн (тягач + причіп) розгін до сотні займає близько 20 секунд.

Місткість батареї компанія також не розкриває.

На стадії прототипу було заявлено дві версії — із запасом ходу на одній зарядці 300 і 500 миль (482 і 804 км).

Заявлена витрата енергії – менше ніж 2 к.

Вт·год на милю, тобто близько 124 к.

Вт·год/100 км, тобто місткість батареї найбільш далекобійної версії Tesla Semi становить близько 1000 к.

За допомогою терміналу потужністю 1000 к.

Вт батарею вантажівки можна зарядити на 70% приблизно 30 хвилин.

Ціни на Tesla Semi із сайту компанії зникли й замовлення на нього зараз не приймаються.

Раніше заявлялося, що початкова ціна вантажівок становить 150 000 доларів за 300-мильну версію та 180 000 доларів за 500-мильну модель.

Заплановані обсяги випуску електричних вантажівок Tesla Ілон Маск також не оприлюднив.

Теги по теме
Скандал Tesla
Источник материала
Упоминаемые персоны
loader
loader