"УАФ маркетинг": злочинна марнотратність команди Павелка
"УАФ маркетинг": злочинна марнотратність команди Павелка

"УАФ маркетинг": злочинна марнотратність команди Павелка

Тисячі новорічних подарунків, відновлені після обстрілів дитячі майданчики, реабілітація та відпочинок фанатів та футболістів, які постраждали від війни. Все це можна було б реалізувати за майже 20 мільйонів гривень, які були внесені як застава за очільника Української асоціації футболу Андрія Павелка та генсека УАФ Юрія Запісоцького.

9 мільйонів 880 тисяч за Андрія Павелка та таку ж суму за Юрія Запісоцького внесла ТОВ УАФ Маркетинг. Засновником цієї фірми є Громадська спілка "Українська асоціація футболу", яку очолює сам Павелко. Таким чином, футбольні функціонери витягнули зі спільної кишені всієї футбольної громадськості майже 20 мільйонів гривень і використали їх як заставу заради самих себе.

Журналісти програми "Гроші" провели розслідування, чим займається компанія УАФ Маркетинг та чи правомірно були використані гроші задля внесення застави.

За словами екс-члена Виконавчого комітету Федерації Футболу України та керівника Київської міської асоціації футболу Ігор Кочетова, "основною задачею УАФ Маркетинг було заробляння коштів для розвитку футболу в Україні. Для виконання статутної діяльності УАФ". Це підтверджують і кведи компанії. Зокрема, один з них – "Освіта у сфері спорту та відпочинку".

За інформацією журналістів, після внесення застави правоохоронці прийшли до УАФ Маркетинг, а директор Роман Волинець був допитаний для встановлення підстав перерахунку грошей, які мали б йти на розвиток футболу. Якщо відсутність підстав на внесення застави буде підтверджено, то кошти можуть конфіскувати на користь держави, а Андрія Павелка та Юрія Запісоцького повернути за грати. 

Наразі відомо, що рішення про перерахунок грошей приймала так звана президія УАФ. Склад президії – Андрій Павелко, Юрій Запісоцький та Євгенія Сагайдак – усі троє у статусі підозрюваних, на лаві підсудних і їм заборонено спілкуватися одне з одним. Юридичне підгрунтя, чи мали вони право на використання цих коштів, перевірять правоохоронці. А ось до моральної складової ситуації є питання. Тим більше, що футбольні функціонери могли самостійно внести за себе заставу, враховуючи розмір їхніх зарплат. Юрій Запісоцький отримує в УАФ за рік 6 мільйонів гривень. Андрій Павелко ж ще у 2019 році декларував мільйон доларів готівкою. 

Втім, використання коштів УАФ, зокрема УАФ Маркетинг, для задоволення власних потреб відбувається не вперше. Так, у жовтні 2016 року УАФ Маркетинг, якій на той момент було трохи більше року, бере в лізинг найдорожчу комплектацію Land Rover RR L405 AUTOBIOGRAPHY. За інформацією журналістів, цим авто, зокрема, користувався Андрій Павелко. Розраховувались за це авто до 2020 року, загалом сплативши понад 4 мільйони гривень. 

Автомобіль був придбаний після того, як понад півроку в компанії орендували елітні Land Rover Discovery, Volvo XC90, Volvo S80. 

Разом із тим, УАФ Маркетинг закуповувала системи VAR та багато іншого необхідного для проведення матчів. Тож якщо до якості матчів виникають питання, то їх потрібно адресувати до УАФ Маркетинг також. 

Але найбільше інтересу викликає, звідки ця компанія отримує гроші. Минулого року справи в УАФ Маркетинг йшли погано, тож проаналізуємо доходи 2021 року.

Основна частина доходу – це кошти від ТОВ "УАФ тікет" за квитки на різноманітні матчі. Загалом на 73 мільйони 102  тисячі 275 гривень. Виходить, що заставу за Павелка та Запісоцького внесли самі футбольні вболівальники. 

Окрім грошей за продажі квитків і спонсорських коштів, варто зазначити і про 25 мільйонів гривень, які у 2018 році УАФ Маркетинг отримали від КМДА за проведення фіналу УЄФА в Києві. Тобто в той час, коли Андрій Павелко вирішував чи не всі фінансові питання у країні, будучи керівником бюджетного комітету ВР, фірма, що через процедуру "Президії УАФ" була йому підконтрольна, отримала майже мільйон доларів бюджетних грошей. 

Источник материала

Оригинальная версия

Поделиться сюжетом