У Бразилії потопили авіаносець в Атлантичному океані
У Бразилії потопили авіаносець в Атлантичному океані

У Бразилії потопили авіаносець в Атлантичному океані

КИЇВ. 6 лютого. УНН. Біля північно-східного узбережжя Бразилії потопили списаний авіаносець в Атлантичному океані, передає УНН з посиланням на Reuters.

Деталі

32 000-тонний авіаносець "Сан-Паулу" плавав у відкритому морі протягом трьох місяців після того, як Туреччина відмовила йому у в'їзді для утилізації на металобрухт. Все через те, що він становив екологічну небезпеку, тому корабель був відбуксирований назад до Бразилії.

Пізніше авіаносець затопили в результаті "спланованого і контрольованого затоплення", це дозволило "уникнути логістичних, експлуатаційних, екологічних та економічних втрат для бразильської держави".

"Сан-Паулу" був затоплений в бразильських водах за 350 кілометрів від узбережжя, де глибина моря сягає 5 000 метрів. Місце обрали з метою пом'якшення впливу на рибальство та екосистеми.

Доповнення

Федеральна прокуратура і Грінпіс звернулися до бразильського уряду з проханням зупинити затоплення, заявивши, що воно є "токсичним" через небезпечні матеріали, в тому числі 9 тонн азбесту, використаного для обшивки.

"Затоплення авіаносця "Сан-Паулу" сприяє викиду на морське дно тонни азбесту, ртуті, свинцю та інших високотоксичних речовин", - заявив Грінпіс. Організація звинуватила бразильський флот у нехтуванні захистом океанів.

Юридичний представник компанії в Бразилії заявив, що утилізація судна є обов'язком бразильської держави відповідно до Базельської конвенції 1989 року про транскордонне перевезення небезпечних відходів.

Натомість Грінпіс відповів, що затоплення судна є порушенням Базельської конвенції, Лондонської конвенції про запобігання забрудненню моря та Стокгольмської конвенції про стійкі органічні забруднювачі.

"Бразильський флот вирішив завдати шкоди навколишньому середовищу і втратити мільйони доларів, а не дозволити громадськості оглянути корабель", - заявив Грінпіс.

Теги по теме
Бразилия
Источник материала
loader
loader