Компанія WhatsApp після тривалих переговорів зобов'язалася дотримуватися встановлених у Євросоюзі правил щодо інформування користувачів про зміни умов обслуговування. Про це повідомив пресофіс Єврокомісії.
Тепер WhatsApp повинен внести зміни до своєї політики надання послуг, де, серед іншого, роз’яснюватимуться, як майбутні оновлення месенджера можуть вплинути на права користувачів.
Також месенджер гарантуватиме, що сповіщення про оновлення можуть бути відхилені, а перегляд оновлень — може бути відкладений, і також «поважатиме вибір користувачів і утримуватиметься від надсилання повторних сповіщень».
WhatsApp також підтвердив, що особисті дані користувачів не передаються третім особам для використання у рекламних цілях.
«Я вітаю зобов’язання WhatsApp змінити свою практику відповідно до правил ЄС, активно інформувати користувачів про будь-які зміни в їхніх контрактах і поважати їхній вибір замість того, щоб запитувати їх кожного разу, коли вони відкривають програму. Споживачі мають право розуміти, на що вони погоджуються і що конкретно передбачає цей вибір, щоб вони могли вирішити, чи хочуть вони продовжувати використовувати платформу», — зазначив комісар з питань юстиції Дідьє Рейндерс.
Надалі Мережа співробітництва із захисту прав споживачів (CPC) активно стежитиме за тим, як WhatsApp виконуватиме взяті на себе зобов’язання під час будь-яких майбутніх оновлень.
Зазначимо, розгляд питання тривав понад рік. Після того, як у 2021 році, ірландський регулятор даних оштрафував WhatsApp на 225 мільйонів євро за порушення європейських правил конфіденційності, мережа CPC у 2022 року двічі скеровувала листи до WhatsApp з вимогами зробити політику інформування користувачі WhatsApp прозорою.
Нагадаємо, у серпні минулого року у месенджері WhatsApp з’явилася функція «контроль присутності в інтернеті», що дозволяє користувачам вибирати, які контакти можуть бачити їхній онлайн-статус і за потреби приховувати його від інших.
Фото: Anton/ Рexels