/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F5ac6a9f5f3c3975d2b95e9919c78dee4.jpg)
Вперше з 1990 року Nestlé збільшила ціни на свою продукцію на 10%
Nestlé збільшила ціни на свою продукцію
Судячи з того, що обсяги продажів після підвищення цін практично не змінились – споживачі готові платити більше. Найбільше зросла ціна молочних продуктів, морозива й товарів для домашніх тварин – приблизно на 12%.
Виконавчий директор Nestlé Марк Шнайдер сказав, що зростання цін було відповідальним і допомогло компанії впоратися з постійним тиском упродовж двох років інфляції витрат.
Як підвищення цін вплинуло на акції та виторг
Завдяки підвищенню цін виторг зріс більше, ніж прогнозувалося – на 5,6%, або до 26,5 мільярда доларів. Це вплинуло на ціну акцій на біржі в Цюриху, які зросли.
Квартальне збільшення обсягів продажу компанії відбулося завдяки дитячому харчуванню та солодощам, зокрема батончикам KitKat. Найбільші продажі було зафіксовано у Північній Америці.

