Компанія Clubhouse, аудіододаток якої був популярним під час пандемії COVID-19, повідомила про звільнення співробітників персонал у рамках «перезавантаження» стартапу. Про це повідомило видання Engadget.
У листі до співробітників компанії засновники Пол Девісон і Рохан Сет сказали, що вони «скорочують організацію більш ніж на 50% і прощаються з багатьма талановитими, відданими товаришами по команді».
Вони також зазначили, що компанія все ще добре фінансується та «не відчуває негайного тиску щодо скорочення витрат». У 2021 році Clubhouse оцінювали в $4 млрд.
Девісон визнав, що зростання популярності відбулося «надто швидко».
«Але оскільки світ став відкритим після пандемії, багатьом людям стало важче знаходити своїх друзів у Clubhouse і вписувати довгі розмови у своє повсякденне життя. Щоб знайти своє місце у світі, продукт має розвиватися. Щоб виправити це, нам потрібно перезавантажити компанію, усунути деякі ролі та перевести її до меншої команди, орієнтованої на продукт», — додав він.
Наразі компанія зосередиться на створенні «Clubhouse 2.0», однак невідомо, як сервіс може виглядати в майбутньому. Власники компанії повідомили лише про те, що нову версію створюватиме «менша команда».
Нагадаємо, соціальну мережу Clubhouse, в якій користувачі можуть спілкуватися голосом, запустили навесні 2020 року. Додаток став популярним на початку 2021-го під час пандемії COVID-19. До соцмережі, зокрема, долучилися Ілон Маск і Марк Цукерберг.
Раніше MediaSapins детально описував, що таке Clubhouse і як він працює.
Фото: psm7.com