Імператорська Mazda: що цікавого має величезний кросовер CX-9
Імператорська Mazda: що цікавого має величезний кросовер CX-9

Імператорська Mazda: що цікавого має величезний кросовер CX-9

Це майже дві тони могутності, що рівномірно розподілені між трьома рядами сидінь.

Величезний, довжиною більше 5-ти метрів, та насправді місткий кроссовер.

Найбільший у своєму класі.

Та він не бажає розмінюватися на дрібниці.

Саме така думка з’являється, коли роздивляєшся усі принади, що їх отримало авто у процесі рестайлингу.

Довго рахувати не доведеться: новий візерунок решітки радіатору та нові диски.

Здається, це майже все, але… У цьому жарті про королівські часи саме жарту набагато менше, ніж здається.

Особливо, якщо врахувати усі особливості цієї моделі, яка, до речі, є в наявності в українських автосалонах Mazda.

Рушійною силою Mazda CX-9 є турбований 2,5-літровий двигун, що приваблює не тільки неабиякою потужністю у 231 к.

та обертальним моментом у 420 Нм, але й вдалими технічними рішеннями.

Завдяки технології Dynamic Pressure Turbo японці перемогли турбопаузу, не вдаючись до подвійного наддування.

Швидкість, з якою цей величезний автомобіль реагує на педаль акселератора, насправді дивує, як, власне, й можливість розігнатися до сотні за вісім секунд.

Та й апетит порівняно помірний: біля 12-ти літрів по місту – не така вже й велика платня, якщо брати до уваги динаміку та вагу.

Споряджена маса, дійсно, не маленька: 1960 кг.

Але на неї й не варто особливо економити, якщо хочете мати натуральні матеріали в оздобленні та першокласну «шумку».

Звукоізоляція салону CX-9 дійсно вражає: закрив двері, та опинився у власному просторі, наповненому лише звуками чудової аудіосистеми Bose.

Вона є невід’ємною частиною топової комплектації Тор за 2 051 600 грн (вартість автомобіля 2022 року виробництва), про яку ми й хочемо розповісти.

Усі стекла топової CX-9, окрім, звісно ж, лобового та передніх бічних, тоновані вже з заводу.

Дах має величезний сонячний люк, а бічні дзеркала – систему автоматичного складання.

Головне світло – не лише світлодіодне, але й адаптивне, є електропривод дверці багажника.

В салоні одразу ж звертаєш увагу на чудову шкіру преміальної якості, що її використано для оздоблення сидінь.

До речі, це славнозвісна Nappa.

Сидіння першого та другого ряду мають підігрів, а передні – ще й вентиляцію.

Є навіть окрема кліматична зона для задніх пасажирів.

Але найбільша увага, звісно ж, водієві.

Перед його очима – велика та інформативна панель приладів із 7-дюймовим TFT-екраном та навіть кольоровий проекційний дисплей, що виводить найбільш актуальну інформацію прямісінько на лобове скло.

Аудіосистема MZD Connect – з Android Auto та Apple Car.

Play (останній, до речі, має бездротове підключення).

На консолі знайшлося місце й для бездротової зарядки для смартфону.

Шкіряне кермо підігрівається та регулюється за глибиною та кутом нахилу, а деякі елементи центральної консолі та передніх дверей виконані зі шпону палісандра.

Чи є якісь недоліки серед цієї розкоші? Є один, але маленький, у буквальному сенсі: це центральний дисплей.

Лише 9,2 дюйми та невеличка роздільна здатність.

Втім, її все ж вистачає, щоб при паркуванні роздивитися оточуючи перешкоди, що їх демонструє система кругового огляду.

Ця Mazda взагалі добре навчена допомагати водієві у взаємодії з оточуючим середовищем.

Комплектація Тор запропонує передні та задні датчики паркування, датчики світла та дощу, адаптивний круїз-контроль із функцією Stop&Go, системи розпізнавання дорожніх знаків, безпечного гальмування у місті та на шосе, контролю «сліпих зон» та багато іншого.

Незважаючи на свої величезні габарити, Mazda CX-9 напрочуд легка у керуванні.

Кросовер жваво реагує не лише на кермо та акселератор, але й на гальмівну педаль, що є надважливим, особливо з урахуванням його маси.

Хочеться подякувати інженерам Mazda і за класні налаштування підвіски: пропонуючи цілком притаманний цьому класу комфорт (навіть на 20-тих дисках!), вона не заважає водієві трошки побешкетувати, якщо на те буде його воля.

І ще дуже важлива перевага Mazda CX-9, про яку ми вже згадували вище, але повторимо ще раз: цей кросовер не треба замовляти та чекати.

Він є в наявності в офіційних дилерів Mazda – приходь та купуй.

Теги по теме
авто
Источник материала
loader
loader