Перший епізод шостого сезону серіалу «Чорне дзеркало» під назвою «Джоан жахлива» став вірусним. Netflix вирішив підтримати тренд та запустив сайт вигаданого стримінгового сервісу, про який йдеться в епізоді, — streamberry.tv, повідомило видання TechCrunch.
Новий рекламний сайт streamberry.tv дозволяє користувачам уявити стримінговий сервіс. Він містить титульні постери із зображенням персонажів попередніх сезонів «Чорного дзеркала», таких як поп-зірка Ешлі О, роль котрої виконувала Майлі Сайрус, і учасник співочого конкурсу «Бінг» у виконанні Даніеля Калуя. Коли користувачі натискають титулки, то скеровуються до відповідного епізоду серіалу на платформі Netflix.
Також на сайті можна спробувати себе у ролі жаливої Джоан — героїні першого епізоду нового сезону серіалу.
Для цього запустили супутній сайт youareawful.com. Користувачам пропонується ввести своє ім’я та завантажити фотографію для профілю і постера, щоб «стати наступною зіркою телешоу вигаданого стримінгового сервісу Streamberry».
При цьому, як і в епізоді «Чорного дзеркала», важливо читати інформацію, подану дрібним шрифтом. Перед відправкою селфі користувачів попереджають, що «фотографія опинитися на рекламному щиті», і користувачі повинні дати згоду на «використання Netflix мого зображення для своєї маркетингової кампанії». Також доведеться відзначити вираз «Я прочитав і погодився з Умовами надання послуг і Угодою про конфіденційність», сам документ відкривається у новій вкладці.
Це перегукується зі сценою в епізоді серіалу, коли адвокат Джоан каже їй, що коли вона підписувалася на Streamberry, то відмовилася від прав на свою цифрову копію, і передала її у повне використання стримінговому сервісу.
За сюжетом, Streamberry випускає телешоу, в якому до найменших дрібниць передає повсякдення Джоан, розкриває її особисті таємниці, при цьому значно негативізуючи її образ, що створюю для неї неприємності та труднощі у реальному житті.
Фото: Streamberry.tv, Netflix