/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F886aac93-739e-49f9-998f-0beade51e0a4.png)
Qantas показав економмісця для 19-годинних рейсів Нью-Йорк-Сідней
Оскільки Qantas розраховує на запуск у 2025 році своїх рекордних пасажирських рейсів, що з'єднують Сідней з Нью-Йорком і Лондоном, авіакомпанія показала, як буде виглядати економклас на надмагістральних рейсах. На пресконференції в Нью-Йорку в четвер авіакомпанія повідомила, що запропонує пасажирам більше місця для ніг і більше місця для пересування по салону на 12 спеціально розроблених літаках Airbus A350, які керуються маршрутами.
Тонкощі створення літака
За словами Джойс, отримання літака, здатного літати до 21 години з повним маніфестом пасажирів плюс багаж, було частиною головоломки. Ще одним акцентом було знайти найкращий спосіб доглядати за людьми на такому довгому польоті, під час якого вони зможуть зіграти в ПМ Казино. Авіакомпанія вже розкрила свої кабіни бізнес і першого класу ще в лютому. Разом з тим він оголосив — рейси проєкту Sunrise зможуть перевозити 238 пасажирів замість звичайних 300-плюс, коли вони вийдуть в повітря в кінці 2025 року.
У заяві компанії говорилося, що компонування включатиме:
- шість місць першого класу в конфігурації 1-1-1;
- 52 місця бізнес-класу в 1-2-1;
- 40 місць преміумеконом у 2-4-2 ;
- 140 крісел економ в 3-3-3.
Ці крісла економкласу на дюйм довші, ніж стандартні, повідомила авіакомпанія, створивши клієнтам 33-дюймові місця для ніг. Кожне сидіння матиме зв'язок Bluetooth та безкоштовний Wi-Fi — це допоможе з переглядом серіалів під час рейсу. Економ-салон оснащений «оздоровчими зонами» з екранами телевізорів. Вони направляють мандрівників через вправи на розтяжку та бари, щоб допомогти їм розслабитися.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F86dcb6b5-23e9-4788-a8f1-2e2c8ef8b250.png)
Що ще запропонують пасажирам?
Потенційні клієнти будуть не спати набагато довше на початку рейсу, ніж під час польоту на інших літаках завдяки «енергійному харчуванню», освітленню та температурі. Авіакомпанія працює з дослідниками сну з Центру Чарльза Перкінса Сіднейського університету. Команда вивчила пасажирів на трьох надмагістральних випробувальних рейсах Qantas, проведених у 2019 році, і виявила, що їжа та умови можуть зменшити відставання в часі.
Крім вивчення поведінки людей на тестових рейсах, Qantas використовує дані екіпажу рейсу, щоб довести австралійським авіаційним регуляторам, що безпосадковими маршрутами можна безпечно літати. Джойс сказав: скорочення номерів місць є вирішальною частиною рівняння.
«Цей літак має набагато менше місць, більше місць преміумкласу і набагато більше місця для клієнтів, тому ми вважаємо, що це рівень комфорту, який потрібен, коли у людей заплановані ультра далекомагістральні подорожі», - сказав Джойс.
У передній частині літаків пасажири першого класу зможуть насолодитись широким ліжком, 22-дюймовим широким кріслом для відпочинку, шафою для одягу в повний зріст, розкладним обіднім столом — досить великим на двох — і 32-дюймовим телевізором надвисокої чіткості.
Люкси бізнес-класу шириною 42 дюйми з 25-дюймовими кріслами шириною, які можна відкидати у двометрове ліжко. Вони включатимуть м'який шкіряний пуф, велике дзеркало, багато місця для зберігання та 18-дюймовий сенсорний екран надвисокої чіткості. Рейси проєкту Sunrise отримали свою назву від підпільних рейсів високого ризику під час Другої світової війни, які бачили два світанки, коли вони пробиралися з Перта до Шрі-Ланки на шляху до Лондона.

