Qantas показав економмісця для 19-годинних рейсів Нью-Йорк-Сідней
Qantas показав економмісця для 19-годинних рейсів Нью-Йорк-Сідней

Qantas показав економмісця для 19-годинних рейсів Нью-Йорк-Сідней

Оскільки Qantas розраховує на запуск у 2025 році своїх рекордних пасажирських рейсів, що з'єднують Сідней з Нью-Йорком і Лондоном, авіакомпанія показала, як буде виглядати економклас на надмагістральних рейсах. На пресконференції в Нью-Йорку в четвер авіакомпанія повідомила, що запропонує пасажирам більше місця для ніг і більше місця для пересування по салону на 12 спеціально розроблених літаках Airbus A350, які керуються маршрутами.

Тонкощі створення літака

За словами Джойс, отримання літака, здатного літати до 21 години з повним маніфестом пасажирів плюс багаж, було частиною головоломки. Ще одним акцентом було знайти найкращий спосіб доглядати за людьми на такому довгому польоті, під час якого вони зможуть зіграти в ПМ Казино. Авіакомпанія вже розкрила свої кабіни бізнес і першого класу ще в лютому. Разом з тим він оголосив — рейси проєкту Sunrise зможуть перевозити 238 пасажирів замість звичайних 300-плюс, коли вони вийдуть в повітря в кінці 2025 року.

У заяві компанії говорилося, що компонування включатиме:

  • шість місць першого класу в конфігурації 1-1-1;
  • 52 місця бізнес-класу в 1-2-1;
  • 40 місць преміумеконом у 2-4-2 ;
  • 140 крісел економ в 3-3-3.

Ці крісла економкласу на дюйм довші, ніж стандартні, повідомила авіакомпанія, створивши клієнтам 33-дюймові місця для ніг. Кожне сидіння матиме зв'язок Bluetooth та безкоштовний Wi-Fi — це допоможе з переглядом серіалів під час рейсу. Економ-салон оснащений «оздоровчими зонами» з екранами телевізорів. Вони направляють мандрівників через вправи на розтяжку та бари, щоб допомогти їм розслабитися.

Qantas показав економмісця для 19-годинних рейсів Нью-Йорк-Сідней - Фото 1

Що ще запропонують пасажирам?

Потенційні клієнти будуть не спати набагато довше на початку рейсу, ніж під час польоту на інших літаках завдяки «енергійному харчуванню», освітленню та температурі. Авіакомпанія працює з дослідниками сну з Центру Чарльза Перкінса Сіднейського університету. Команда вивчила пасажирів на трьох надмагістральних випробувальних рейсах Qantas, проведених у 2019 році, і виявила, що їжа та умови можуть зменшити відставання в часі.

Крім вивчення поведінки людей на тестових рейсах, Qantas використовує дані екіпажу рейсу, щоб довести австралійським авіаційним регуляторам, що безпосадковими маршрутами можна безпечно літати. Джойс сказав: скорочення номерів місць є вирішальною частиною рівняння.

«Цей літак має набагато менше місць, більше місць преміумкласу і набагато більше місця для клієнтів, тому ми вважаємо, що це рівень комфорту, який потрібен, коли у людей заплановані ультра далекомагістральні подорожі», - сказав Джойс.

У передній частині літаків пасажири першого класу зможуть насолодитись широким ліжком, 22-дюймовим широким кріслом для відпочинку, шафою для одягу в повний зріст, розкладним обіднім столом — досить великим на двох — і 32-дюймовим телевізором надвисокої чіткості.

Люкси бізнес-класу шириною 42 дюйми з 25-дюймовими кріслами шириною, які можна відкидати у двометрове ліжко. Вони включатимуть м'який шкіряний пуф, велике дзеркало, багато місця для зберігання та 18-дюймовий сенсорний екран надвисокої чіткості. Рейси проєкту Sunrise отримали свою назву від підпільних рейсів високого ризику під час Другої світової війни, які бачили два світанки, коли вони пробиралися з Перта до Шрі-Ланки на шляху до Лондона.

Источник материала
Автор статьи
Екатерина Кукиб
Екатерина Кукиб
Журналист
loader
loader