Qantas показав економмісця для 19-годинних рейсів Нью-Йорк-Сідней
Qantas показав економмісця для 19-годинних рейсів Нью-Йорк-Сідней

Qantas показав економмісця для 19-годинних рейсів Нью-Йорк-Сідней

Оскільки Qantas розраховує на запуск у 2025 році своїх рекордних пасажирських рейсів, що з'єднують Сідней з Нью-Йорком і Лондоном, авіакомпанія показала, як буде виглядати економклас на надмагістральних рейсах. На пресконференції в Нью-Йорку в четвер авіакомпанія повідомила, що запропонує пасажирам більше місця для ніг і більше місця для пересування по салону на 12 спеціально розроблених літаках Airbus A350, які керуються маршрутами.

Тонкощі створення літака

За словами Джойс, отримання літака, здатного літати до 21 години з повним маніфестом пасажирів плюс багаж, було частиною головоломки. Ще одним акцентом було знайти найкращий спосіб доглядати за людьми на такому довгому польоті, під час якого вони зможуть зіграти в ПМ Казино. Авіакомпанія вже розкрила свої кабіни бізнес і першого класу ще в лютому. Разом з тим він оголосив — рейси проєкту Sunrise зможуть перевозити 238 пасажирів замість звичайних 300-плюс, коли вони вийдуть в повітря в кінці 2025 року.

У заяві компанії говорилося, що компонування включатиме:

  • шість місць першого класу в конфігурації 1-1-1;
  • 52 місця бізнес-класу в 1-2-1;
  • 40 місць преміумеконом у 2-4-2 ;
  • 140 крісел економ в 3-3-3.

Ці крісла економкласу на дюйм довші, ніж стандартні, повідомила авіакомпанія, створивши клієнтам 33-дюймові місця для ніг. Кожне сидіння матиме зв'язок Bluetooth та безкоштовний Wi-Fi — це допоможе з переглядом серіалів під час рейсу. Економ-салон оснащений «оздоровчими зонами» з екранами телевізорів. Вони направляють мандрівників через вправи на розтяжку та бари, щоб допомогти їм розслабитися.

Що ще запропонують пасажирам?

Потенційні клієнти будуть не спати набагато довше на початку рейсу, ніж під час польоту на інших літаках завдяки «енергійному харчуванню», освітленню та температурі. Авіакомпанія працює з дослідниками сну з Центру Чарльза Перкінса Сіднейського університету. Команда вивчила пасажирів на трьох надмагістральних випробувальних рейсах Qantas, проведених у 2019 році, і виявила, що їжа та умови можуть зменшити відставання в часі.

Крім вивчення поведінки людей на тестових рейсах, Qantas використовує дані екіпажу рейсу, щоб довести австралійським авіаційним регуляторам, що безпосадковими маршрутами можна безпечно літати. Джойс сказав: скорочення номерів місць є вирішальною частиною рівняння.

«Цей літак має набагато менше місць, більше місць преміумкласу і набагато більше місця для клієнтів, тому ми вважаємо, що це рівень комфорту, який потрібен, коли у людей заплановані ультра далекомагістральні подорожі», - сказав Джойс.

У передній частині літаків пасажири першого класу зможуть насолодитись широким ліжком, 22-дюймовим широким кріслом для відпочинку, шафою для одягу в повний зріст, розкладним обіднім столом — досить великим на двох — і 32-дюймовим телевізором надвисокої чіткості.

Люкси бізнес-класу шириною 42 дюйми з 25-дюймовими кріслами шириною, які можна відкидати у двометрове ліжко. Вони включатимуть м'який шкіряний пуф, велике дзеркало, багато місця для зберігання та 18-дюймовий сенсорний екран надвисокої чіткості. Рейси проєкту Sunrise отримали свою назву від підпільних рейсів високого ризику під час Другої світової війни, які бачили два світанки, коли вони пробиралися з Перта до Шрі-Ланки на шляху до Лондона.

Источник материала
Автор статьи
Екатерина Кукиб
Журналист
Поделиться сюжетом