Порівняно з попереднім тижнем, кількість суден, охочих забрати зернові вантажі з чорноморської акваторії, цього тижня скоротилася на 35%. Про це повідомляє Reuters.
«Ми вважаємо, що агресивна риторика, найімовірніше, призведе до скорочення кількості власників, які бажають здійснювати перевезення в цьому регіоні, і створить додаткові складнощі щодо доступності страхування», – заявив аналітик Jefferies Омар Нокта.
Згідно з аналізом, проведеним платформою Shipfix, цього тижня кількість суховантажних суден, починаючи від невеликих суден типу handysize і закінчуючи супрамаксами, які позиціонують себе для перевезення зерна з Чорноморського регіону, скоротилася на 35% порівняно з попереднім тижнем.
Згідно з цими даними, тільки 20 суден було виставлено на форвардні операції на кінець липня – початок серпня порівняно з 32 суднами, що були запитані на попередньому тижні.
Багато страховиків уже призупинили страхування вантажів з України, за винятком невеликих портів уздовж Дунаю, повідомили джерела видання в страховій галузі.
«Велике питання – це безпека дунайських портів у майбутньому», – зазначило одне із джерел.