Російські ЗМІ повідомляють, що "Аерофлот" скоротив витрати на обслуговування у декілька разів. Пов'язано це з закордонними санкціями проти Росії, навіть попри те, що країна навчилася обходити обмеження.
Російські літаки можуть викотитися зі смуги
Підставою для вимкнення гальм є відсутність можливості одразу замінити зношену деталь. Згідно з інструкціями з безпеки, такі маніпуляції проводити можна, проте не довше ніж 10 днів. Станом на 31 липня з деактивованими гальмами літали дев'ять літаків "Аерофлоту": п'ять Boeing 777, два Airbus A321 і по одному A320 та A330.
Департамент виробництва польотів "Аерофлоту" попередив пілотів, що з вимкненими гальмами літак є "ризик викочування за межі злітно-посадкової смуги".
Повітряне судно матиме тенденцію до розвороту убік. Звертайте увагу на цей факт, особливо при посадці на мокру ЗПС із бічним вітром,
– йдеться у повідомленні департаменту.
Минулого року російський "Аерофлот" в 5 разів скоротив витрати на обслуговування літаків. У 2021 році росіяни витратили 19,77 мільярда рублів, а вже у 2022 році всього 3,86 мільярда. Пояснили скорочення фінансування санкціями проти Росії.
Росіяни обходять санкції за допомогою інших країн
- Росіяни активно використовують паралельний імпорт для постачання потрібних деталей. Вони купують айфони, чіпи, верстати та навіть двигуни для літаків.
- Китайські компанії допомагають Росії отримувати необхідний товар. Зокрема, під час повномасштабного вторгнення різко виросла кількість експортованих з Китаю до країни-терористки товарів подвійного призначення.
- Окрім Китаю росіяни використовують як транзитні країни ОАЕ та Казахстан, Киргизію, Вірменію та Узбекистан.
- Також стало відомо про постачання напівпровідників до Росії з Мальдівів. Зокрема, загальна сума постачання еквівалентна 20% всього експорту островів у 2021 році.