Фінальна презентація проєкту відбудеться у Токіо 18-23 листопада, нині ж разом менторами конкурсу команда Суспільного допрацьовує його ідею.
Про це повідомляє корпоративний сайт Суспільного.
Виконавча продюсерка «Продюсерського центру» регіонального мовлення Суспільного Марія Заіченко зазначає, просвітництво є однією з цінностей мовника, робота триває у декількох напрямках, тому викликає цікавість у різних категорій населення.
«Один із проєктів стосується “старіння” населення. Бачимо інтерес до цієї теми й в інших країнах, зокрема у Японії, саме тому було ухвалено рішення подати цю ідею на пітчинг конкурсу “Japan Prize”», — розповідає Марія Заіченко.
За словами авторки ідеї фільму «Дожити до 100 по-українськи», креативної продюсерки «Продюсерського центру» Суспільного Мовлення Яни Бабак, у своїй роботі над проєктом вона опиралася на особисті спостереження за життям людей похилого віку в Україні та інших країнах світу.
«Цей фільм про те, як людям похилого та старечого віку в Україні зберігати всю можливу повноту життя в умовах воєнного стану, складної економічної ситуації, мінімального пенсійного забезпечення, хронічних захворювань та постійного фонового стресу. Ключовим елементом фільму стануть історії про жінок та чоловіків, які, попри всі обставини, живуть на повну і надихають на це інших. Вони ведуть соціальні мережі, знімають тік-токи, подорожують, закохуються й одружуються, займаються спортом та ранковим бігом, волонтерять, роблять корисні справи для громади і держави», - зазначає Яна Бабак.
За словами Марії Заіченко, від команди «Продюсерського центру» дирекції регіонального мовлення Суспільного з менторами з Японії працюватиме Зоряна Биндас, вона і поїде на фінал пітчингу в Токіо.
Фото: Суспільне