Платна підписка на Facebook та Instagram дозволить прибрати всю рекламу
Платна підписка на Facebook та Instagram дозволить прибрати всю рекламу

Платна підписка на Facebook та Instagram дозволить прибрати всю рекламу

Наразі мова йде лише про Європу. Там у Meta, як і в багатьох інших компаній, спостерігаються постійні конфлікти з законодавством, яке останнім часом вимагає все кращої конфіденційності. Facebook та Instagram, як відомо, заробляють здебільшого на торгівлі даними користувачів, продаючи інформацію рекламним агенціям та окремим компаніям для таргетингу оголошень. Тож природно, що політики стурбовані й намагаються регулювати цей процес, створюючи незручності соцмережам.

Як це буде

Самі застосунки залишатимуться безплатними й надалі. Підписка дасть змогу користувачам не бачити рекламу в Instagram і Facebook. У Threads її не буде ще кілька років, згідно з заявами Марка Цукерберга, та й у ЄС нова соцмережа взагалі ще не працює з тих же причин.

Пропозиція дасть користувачам вибір: передавати компанії свої дані добровільно й бачити рекламу, чи заплатити певну суму й відключити рекламу, заборонивши збір даних. Таким чином сподіваються боротися з проблемами конфіденційності та перевірками з боку ЄС, але зараз незрозуміло, чи влаштовує законодавців такий підхід.

Наразі яких-небудь деталей про дату запуску чи вартість підписки немає.

Не можна виключати й імовірності, що підписка виявиться настільки успішною, що компанія в гонитві за прибутком вирішить розширити функцію підписки на інші регіони. Instagram і Facebook сьогодні настільки переповнені оголошеннями, що часом може здаватися, ніби не публікації перериваються рекламою, а реклама – публікаціями. Тож користувачі, принаймні якась частина, точно захочуть позбавитись від набридливого маркетингу в стрічці та історіях.

  • Нагадаємо, у відповідь на останні закони в ЄС, компанія Meta збирається дозволити користувачам у регіоні повністю відключати рекомендації в Instagram і Facebook.
  • Вона також уже почала пропонувати можливість відмовитися від цільової реклами – користувач усе ще бачитиме її, але вона буде не таргетованою, тобто не заснованою на аналізі його даних і, відповідно, неточною.
Теги по теме
Facebook Instagram Интернет
Источник материала
Упоминаемые персоны
loader
loader