Попри високі показники лояльності, яких досягла Tesla, значна частина клієнтів незадоволена бюджетним кросовером Model Y.
Про це свідчать результати опитування S&P Global Mobility. Особливо актуальною є проблема для Tesla Model Y: наступним автомобілем для порядку третини власників стає бензиновий кросовер, позашляховик або пікап. У компанії розраховують, що все зміниться, коли на ринок вийде Cybertruck.
При цьому Tesla Model Y – електрокар з найвищим рівнем лояльності бренду у своєму сегменті, що становить 37,3 відсотка. На другому місці Ford Mustang Mach-E з 18,5 відсотка.
Але найуспішнішим електромобілем Тесла в цьому плані є бюджетний седан Model 3 – показник лояльності до бренду становить 72,8 відсотка покупців. З них 40,3 відсотка у майбутньому придбають кросовер Model Y, а 26,1 відсотка знову оберуть найдоступнішу Tesla.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ