/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F7672941287321d8fc928b1d2be19ae97.jpg)
Toyota GR Yaris отримає 300 сил і восьмиступінчасту коробку передач
Toyota працює над більш гарячою версією свого і без того швидкого Yaris GR.
Японський журнал Best Car підтверджує, що оновлений варіант субкомпактного хетчбека буде представлений цієї осені з більш потужним двигуном. Повідомляється також, що він отримає стильні зміни порівняно з поточною моделлю, представленою на початку 2020 року.
Читайте також: Toyota розповіла про нові акумулятори для електромобілів
Джерела, близькі до Toyota, повідомили Best Car, що 1,6-літровий двигун з турбонаддувом буде мати потужність рівно 300 кінських сил, а крутний момент становитиме 370 Ньютон-метрів. Це дасть йому перевагу на 28 к.с. перед Yaris GRMN, представленим на початку 2022 року як спеціальна версія лише для Японії, обмежена тиражем у 500 одиниць.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fa355c67d494da0b4c64988ce44ce2daa.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F12d87f6551347301013febfeaa0b7f1a.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F32c44fd05a501748e58ed08a356e1997.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fe832c49c8e5aaeb7f371b7bdd2ba63b2.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fc89118ab4088c9363c64300c1f66ba32.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fe6114ed9c8456dc8e9dc029cc45efb76.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fd7e2e5056b68c7105b4e8a5e6c3bd423.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fa9c3fdedeff0aa7f26295bde2cc41faf.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fd4e38ea6ec403d6cc0d4a6af34499240.jpg)
Очевидно, це не єдина зміна, запланована Toyota, оскільки, як кажуть, 2024 GR Yaris отримає нову восьмиступінчасту автоматичну коробку передач. Навряд чи це було б сюрпризом, оскільки прототип був продемонстрований ще в березні 2022 року на Toyota Gazoo Racing Rally Challenge. У звіті стверджується, що він буде оснащений пелюстками перемикання передач і новою "системою блокування". Це буде класичний автомат з гідротрансформатором.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F424ba764f613ee997b547569fc978eb1.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F0a5b9809c58b2a13367318b5b452f743.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F0f813af3b981fa321337576121ee53c3.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F9751f9191b2a2e09cbbec3c70006f3cd.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F0f8a0f4c207aa0ef77f070d3e36e536c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F85c2fa58b4547da88b1bd6c477e050cb.jpg)
Додаткові зміни апаратного забезпечення включатимуть перегляди підвіски та гальм, а також ще більшу жорсткість кузова. У оновленій моделі будуть нові бампери та більший задній спойлер. Всередині планується оновлений екран, запозичений у більшої GR Corolla.

