Kyiv Media Week оголосив спікерів і подробиці програми
Kyiv Media Week оголосив спікерів і подробиці програми

Kyiv Media Week оголосив спікерів і подробиці програми

Програма заходу включає 9 секцій, передпрем'єрний показ фільму “Між нами”, пітчинг серіальних проєктів, допрем'єрний показ серіалу “Ботоферма” та нетворкінг-коктейль.

4 жовтня почав свою роботу Медіафорум Kyiv Media Week 2023. За словами організаторів, спікерами форуму стануть топ-менеджери медіагруп, продакшен-компаній і платформ, успішні продюсери кіно та серіалів, представники державного сектору та міжнародних організацій, локальні експерти у сфері рекламного ринку, інновацій тощо.

"Провести KMW за один день – це виклик! Плануючи програму, ми відмовилися від нашої традиційної міжнародної частини, зосередившись на тому, що вважаємо найголовнішим для медіа та контент-індустрії саме в Україні, але й для цього одного дня – замало. Отже, сподіваємося почути про стратегії медіахолдингів, плани щодо державної підтримки контент-індустрії, стан справ і перспективи в сфері кіно, про розвиток онлайн-платформ і спробуємо дослідити, що відомо виробникам контенту про українську аудиторію зараз", – зазначила програмна директорка KMW Алла Преловська.

У програмі форуму:

Пітчинг KMW CoProduction Meetings

Доповідь “Контент-індустрія України часів повномасштабної війни. Кіно, ТБ, digital: ключові тренди, цифри та факти – аналітика Media Business Reports”

Доповідачка – головна редакторка Media Business Reports Анастасія Рахманіна.

Панельна дискусія “Розмова з лідерами провідних українських медіакомпаній: нові стратегії бізнесів, перспективи, колаборації”

Учасники:
Співзасновник FILM.UA Group Сергій Созановський, CEO Starlight Media Олександр Богуцький, Генеральний директор 1+1 media Ярослав Пахольчук, Голова правління Суспільного Мовлення Микола Чернотицький.

Модеруватиме дискусію шеф-редактор digital напрямку Forbes Ukraine Віктор Кіщак.

Панельна дискусія “На часі чи не на часі? Державна підтримка контент-індустрії в умовах повномасштабної війни”

Учасники:
Заступник міністра з питань європейської інтеграції Міністерства культури та інформаційної політики України Тарас Шевченко, голова Державного агентства України з питань кіно Марина Кудерчук, заступник голови Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Олег Черниш.

Модеруватиме бесіду громадська діячка, культурна та медіаменеджерка, членкиня Наглядової ради Українського інституту Юлія Федів.

Огляд та панельна дискусія “Джерела фінансування та можливості для українських контент-виробників зовні та всередині країни”

Учасники:
Директор креативного контенту TCA/USAID Олександр Клейменов, директорка з медійних питань проєкту “Зміцнення громадської довіри” (UCBI4) Віра Костенко-Кузнєцова, виконавчий продюсер Суспільного мовлення України Лук'ян Галкін, керівниця напряму “Кіно” Українського інституту Наталія Мовшович.

Модераторка – керівниця департаменту по роботі з інвесторами FILM.UA Group Любов Крохмальна.

Скринінг серіалу “Ботоферма” 

Проєкт презентуватимуть:

Продюсерка OSNOVA Film Production Вікторія Горенштейн і директор креативного контенту TCA/USAID Олександр Клейменов.

Панельна дискусія “Реклама та вимірювання аудиторії: пошук підходу на 360° та єдиної валюти ринку”

Учасники:
Комерційний директор 1+1 media Валерій Варениця, президент Ocean Media Plus Андрій Партика, CEO dentsu Ukraine Олександр Гороховський, CEO Publicis Groupe Ukraine Енвєр Кікава.

Модераторка – керівна партнерка Kwendi Media Consulting Світлана Калініна.

Панельна дискусія “Український глядач сьогодні. Пошук балансу між попитом і пропозицією контенту”

Учасники:
Директор телевізійного бізнесу 1+1 media та генеральний продюсер телеканалу 1+1 Максим Кривицький, директорка з маркетингу MEGOGO Валерія Толочина, директор з мовлення, дистрибуції та розвитку FILM.UA Broadcasting Наріман Гусейнов, виконавча директорка ICTV, ICTV2 та очільниця Starlight Doc Анастасія Штейнгауз.

Модераторка – головна редакторка видання Media Business Reports Анастасія Рахманіна. 

Панельна дискусія “Шлях до синергії України та Європи: успішні кейси, розвиток спільного виробництва та дистрибуції контенту”

Учасники:
CEO FILM.UA Group Вікторія Ярмощук, керівник департаменту управління контентом 1+1 media Іван Букрєєв, генеральний продюсер Pronto Film Максим Асадчий, керівниця відділу копродакшн Starlight Media Варвара Бойко-Павлик.

Модераторка – директорка Media Resources Management, керівниця Kyiv Media Week Катерина Удут.

Панельна дискусія “Майбутнє тут і зараз. Український досвід застосування AI та інших технологічних інновацій у контент-індустрії”

Учасники:
Керівник департаменту досліджень та інновацій FILM.UA Group, артдиректор FILM.UA Design Євген Санніков, головний операційний директор Starlight Media, голова Starlight Production та Digital Віталій Гусєв, директор з продукту MEGOGO Єгор Яроцький.

Модераторка – управляюча партнерка Havas Village Наталія Морозова.

Панельна дискусія “Кінопрокат в Україні. Рекорд і криза національних релізів, здобутки та виклики часів повномасштабної війни” 

Учасники:
Керівниця напрямку кінотеатральної дистрибуції FILM.UA Group Надія Коротушка, СЕО мережі кінотеатрів "Планета кіно" Наталія Байдан, директорка ТОВ "Кіноман" і кінотеатру "Жовтень" Юлія Антипова.

Модератор – керівник відділу аналітики та досліджень Media Resources Management Артем Вакалюк

Передпремʼєрний показ фільму “Між нами”

Проєкт презентуватимуть:

Виконавиця головної ролі Ірма Вітовська та керівниця напрямку кінотеатральної дистрибуції FILM.UA Group Надія Коротушка.


KMW’23 організовано за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

ПАРТНЕРИ KMW 2023: Детектор медіа, FILM.UA Group, 1+1 Media, Starlight Media, Суспільне Мовлення, Media Business Reports, Brandly, MMR, ЛІГА.net, Українська Кіноасоціація, Одеський міжнародний кінофестиваль, Кафе-сироварня “Мацоні”, Avalon, Galicia, Львівські круасани. Нетворкінг партнери: Jack Daniel’s, Finlandia, VILLA UA.

Організатор KMW – Media Resources Management (MRM), перша медіаконсалтингова компанія в Україні, що надає комплексні послуги в кіно, ТБ та інших креативних індустріях з 2005 року.

Міжнародний медіафорум Kyiv Media Week – флагманський проєкт компанії Media Resources Management (MRM), який з 2011 року щорічно проходить у Києві та збирає фахову спільноту аудіовізуальної індустрії з України та світу довкола актуальних питань медіасфери.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
loader
loader