«Хоробрі казки» від Суспільного допомагають батькам говорити з дітьми про війну, втрати, евакуацію. Гостя подкасту «Медіуми» — Вікторія Мурована
«Хоробрі казки» від Суспільного допомагають батькам говорити з дітьми про війну, втрати, евакуацію. Гостя подкасту «Медіуми» — Вікторія Мурована

«Хоробрі казки» від Суспільного допомагають батькам говорити з дітьми про війну, втрати, евакуацію. Гостя подкасту «Медіуми» — Вікторія Мурована

У випуску — про «моркву в шоколаді» як принцип виготовлення контенту для дітей та особливості підходу до дистрибуції дитячого і підліткового контенту на Суспільному.

Книга «Хоробрі казки» — це друкована версія аудіоказок, створених командою Суспільного у 2022 році, щоби чесно і з турботою пояснити дітям нові реалії воєнного часу. Цього року «Хоробрі казки» презентують на міжнародному рівні — на українському стенді Франкфуртського книжкового ярмарку. Про те, чому дорослі плачуть, слухаючи і читаючи «Хоробрі казки», а діти — ні. А також про наступні проєкти Суспільного для дітей і вихід на підліткову аудиторію: «Це буде освітній контент у чотирьох форматах».

Про це ведучі подкасту «Медіуми» Наталя Соколенко та Вадим Міський поговорили з Вікторією Мурованою, генпродюсеркою цифрових платформ Суспільного.

Підписатися на подкаст «Медіуми» можна на Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify, SoundCloud, CastBox, NV Подкасти та інших подкастингових платформах.

02:30 Як на Суспільному після початку широкомасштабного вторгнення РФ виникла ідея створити аудіоказки нового часу;

09:00 «Біжи, мишеня» — це казка про те, як пояснити дитині втрату;

09:30 Казка «Диво у темряві» зʼявлася під час блекаутів;

14:40 Батьки свідомо шукають контент український та українською мовою;

17:40 Цього року буде запущено проєкти для підлітків — «це освітній контент у чотирьох форматах»;

19:00 Як зараз виглядає конкуренція українськомовного і російськомовного дитячого контенту;

20:10 Весь контент для дітей виробництва Суспільного — це «морква в шоколаді», намагання подати корисну інформацію у привабливій упаковці;

20:35 Дитячий контент від російських каналів — токсичний, це «розпаковки»;

22:00 В одному з епізодів у нас з'являється киця Мія з протезиком, дітям пояснюють, що сталося з Мією — протез стає для киці суперсилою;

22:40 Найулюбленіша казка дітей на наших презентаціях — це «Воїни-котики з острова Паляниця»;

23:00 На Суспільному ми можемо ростити нашу аудиторію;

23:30 Книжка «Хоробрі казки» з'явиться на Франкфуртському книжковому ярмарку.

в попередніх випусках подкасту «Медіуми» говорили з Наталією Лигачовою про те, як забезпечити неминуче покарання для медійників-колаборантів після завершення війни, з Анастасією Герасимчук про базу російських пропагандистів «Kremlin’s Voice», із Гаяне Авакян про те, за які гроші зараз живуть локальні медіа, із Дмитром Раєвським про те, як деякі загальнонаціональні українські медіа розмістили фальшивку про кінець світу, з Ярославом Зубченком про непокараних пропагандистів, які досі присутні в українських медіа, із Володимиром Бойком про великі багатства, які приховує не тільки українська земля, а й українська влада, з Олександром Зінченком про вихід України з СРСР і роль українців у розпаді Радянського Союзу, з Олегом Батуріним про медіа, які тепер працюють на нових російських господарів, створені колаборантами й окупантами; з Вікторією Польченко про те, як журналісти оцінили ідею народних депутатів прибрати український дубляж із кінотеатрів; із Дмитром Тужанським про те, як прем’єр-міністр Угорщини Віктор Орбан встановив владу над медіапростором у своїй країні; з Вірою Валлє про утилітарне значення свободи: як бажання бути вільною людиною робить нас ефективними, а небажання — перетворює на дурнів; із Галиною Петренко про авторитет громадських організацій і російську брехню; з Олегом Сампіром про казкові посади та реальні справи Олександра Вілкула під час великої війни; з Оксаною Скиталінською про історії на тему здорового харчування, в які нас втягують медіа; з Юрієм Ніколовим про наслідки скандалу, спричиненого оприлюдненням у медіа історії про корупцію в Міноборони; з Оленою Гусейновою про скандал із Лінор Горалік та історії, в які нас втягують псевдоліберальні російські медіа; з воєнним істориком Василем Павловим про «победобєсіє» у масовій культурі, а також із комунікаційницею Веронікою Вельч про те, як завдяки медіа Трамп став «своїм» для американців.

Також рекомендуємо: Подкаст «Детектор медіа говорить», у якому ми начитуємо найцікавіші статті та рецензії, що виходять на сторінках нашої групи онлайн-видань. Якщо у вас не вистачає часу на читання, ви можете просто слухати нашу аудіоверсію. Підписуйтеся на подкаст та отримуйте доступ до найцікавіших матеріалів «Детектора медіа» у зручному для вас форматі.

в перші дні повномасштабного вторгнення програмний директор ГО «Детектор медіа» Вадим Міський запустив подкаст «Русскій фейк…» зі спростуваннями проявів ворожої дезінформації. Завдяки «Українському радіо» передача доступна на окупованих територіях. Одна зі слухачок, яка пережила піврічну російську окупацію неподалік Херсона, розповіла, як ця радіопрограма допомогла їй та односельцям «зберегти зв'язок з реальністю» в умовах повної відсутності інших українських медіа. Восени 2022 року подкаст здобув аудіопремію «Слушно» в номінації «Найкраще журналістське розслідування» за вибором аудиторії.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
Поделиться сюжетом