Схід Наполеона, комедія в стилі «Шанель» і любов фінських пролетарів: що подивитись у кінотеатрах у листопаді
Схід Наполеона, комедія в стилі «Шанель» і любов фінських пролетарів: що подивитись у кінотеатрах у листопаді

Схід Наполеона, комедія в стилі «Шанель» і любов фінських пролетарів: що подивитись у кінотеатрах у листопаді

Ще один фестиваль і нові стрічки.

Після насиченого прем’єрами та кінофестивалями жовтня мало б настати затишшя, але ні.

У листопаді матимемо ще один фестиваль, не такий масштабний як «Молодість» чи «Тиждень критики», але цілком цікавий для кіноманів: «Нове німецьке кіно». Тут покажуть чотири найновіших і найпомітніших німецьких фільми: володар Гран-прі Берлінського фестивалю «Полум’яне небо» (режисер Крістіан Петцольд), останню роботу легендарного Віма Вендерса «Ідеальні дні», а також драми «Учительська» (Ількер Чатак) і «Одного разу ми все розповімо одне одному» (Емілі Атеф).

Що ж до кінотеатрального прокату української продукції, то він поки добирає релізи, завершені до повномасштабного вторгнення, причому прем’єри деяких із них, вочевидь, були призупинені ще ковідним карантином, як, наприклад, комедія «Генделик» (Тарас Дудар, рік випуску 2019) або трилер «Між нами» (Соломія Томащук, 2021). Документально-ігровий «Перший код» Артура Лермана присвячений уже цій війні. Безумовно важливою подією стануть покази нової роботи класика  документалістики Сергія Буковського  «Іван і Марта», присвяченої подружжю Дзюб.

Тим же, чиє серце прагне гламуру і Катрін Деньов, раджу подивитися «Першу леді» (Ліа Доменаш, Франція). Власне, там буде все, що треба: Деньов у ролі дружини 22-го президента Франції Жака Ширака,  Карл Лагерфельд у виконанні Ольв’є Брейтмана і багато нарядів від «Шанель» — сам фільм рекламують як комедію в стилі «Шанель».

«Перша леді»

Для тих, хто шанує більш камерні й глибокі історії, справжнім подарунком стане вихід драми живого класика фінського кіно Акі Каурісмякі «Опале листя». Героїня з ім’ям Анса (Альма Пейсті) працює в супермаркеті, де прибирає полиці. Одного разу в нічному Гельсінкі вона випадково знайомиться з самотнім будівельником Холаппою (Юссі Ватанен). Безпритульні душі прагнуть справжнього кохання. Шлях пари до возз’єднання затьмарює алкоголізм Холаппи, загублений номер телефону, незнання імен і адрес одне одного. Виходить, як завжди в Каурісмякі, пролетарська трагікомедія — смішна й зворушлива водночас. Важливий мотив фільму — потік новин з України, де триває війна.

Ще одна цікавинка для шанувальників арт-кінематографу – неігрова стрічка «На Адаманті» (Ніколя Філібер, Франція), відзначена «Золотим ведмедем» Берлінського кінофестивалю. «Адамант» — це унікальний психіатричний центр, розташований на кораблі, пришвартованому на Сені в самому центрі Парижа. Заклад приймає дорослих, які страждають на психічні розлади, пропонуючи їм вид догляду, який  допоможе відновитися. Команда ставиться до пацієнтів з повагою і співчуттям, в закладі панує розкута і творча атмосфера. Ніколя Філібер показує пацієнтів «Адаманта» як унікальних, повноцінних особистостей, вдивляється і вслуховується в них. Підсумком стає дуже ніжне й красиве кіно.

З закордонних прем’єр вирізняються дві, що приречені зібрати величезну касу по світу, та й в Україні не пастимуть задніх. 

«Голодні ігри: Балада про співочих пташок і змій» (Френсіс Лоуренс) є четвертою частиною підліткової антиутопії «Голодні ігри». Цього разу події розгортаються за 64 роки до основних подій трилогії. У світі «Голодних ігор» найбільш безправними є трибути — молодь, яка б’ється до смерті на потіху багатим. Але цього разу головний герой якраз із заможної родини, котра, правда, втратила майже все. Єдиний шанс Коріолана повернути минулу велич роду — стипендія на навчання в університеті. А її отримає переможець в останньому шкільному проєкті — менторській роботі з одним із трибутів. Однак підопічною Коріолана стає непокірлива простолюдинка Люсі Ґрей.

Схід Наполеона, комедія в стилі «Шанель» і любов фінських пролетарів: що подивитись у кінотеатрах у листопаді - Фото 1

«Голодні ігри: Балада про співочих пташок і змій»

Другий потенційний блокбастер місяця має більш ніж красномовну назву «Наполеон». Це зірковий проєкт по всіх параметрах. Режисер — постійний виробник гітів, автор «Чужого», «Того, що біжить по лезу» й «Тельми і Луїзи» Рідлі Скотт. У ролі імператора — лавреат «Оскара», «Греммі», «Золотого глобуса», без перебільшень видатний актор Хоакін Фенікс. Жозефіну зіграла Ванесса Кірбі. З огляду на попередні історичні проєкти Скотта на кшталт «Гладіатора» чи «Виходу», все це буде дуже видовищно й масштабно.

«Наполеон»

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги по теме
Кино кинопроизводство
Источник материала
loader
loader