X/Twitter запустив фільм проти транссексуалів як «‎рекламу дня»
X/Twitter запустив фільм проти транссексуалів як «‎рекламу дня»

X/Twitter запустив фільм проти транссексуалів як «‎рекламу дня»

Компанія PragerU каже, що витратила $1 млн на просування відео, де розповідають про транссексуалів, які змінили стать і пошкодували про це.

Допомагаємо

Нова платна опція в X під назвою Timeline Takeover дозволяє рекламодавцям розташувати своє оголошення попереду решти публікацій на 24 години — воно стане першим, що побачить користувач на бічній панелі у хронологічній стрічці щойно зайде в соцмережу.

У четвер такою перевагою скористалась організація PragerU, яка просувала хештег «#DETRANS» і фільм проти транссексуалів.

X/Twitter запустив фільм проти транссексуалів як «‎рекламу дня»

Організацію раніше критикували за сумніви щодо зміни клімату та применшення реальності рабства. Водночас PragerU каже, що прагне «зберегти американські ідеали».

«PragerU обрав X/Twitter спеціально для цієї кампанії, оскільки це одна з найменш цензурованих платформ. Оскільки Ілон Маск придбав X і зняв обмеження, встановлені раніше Twitter, люди нарешті змогли поділитися своїми історіями», — написала організація в пресрелізі.

Фільм розповідає про людей, які хотіли стати транссексуалами, але нині шкодують про це, а PragerU називає документалку своїм «найважливішим» відео на сьогодні.

X/Twitter запустив фільм проти транссексуалів як «‎рекламу дня»

Водночас реальні дослідження стверджують, що повернення з переходу у транссексуалів нині надзвичайно рідкі. В огляді 27 досліджень 2021 року, в якому взяли участь майже 8000 пацієнтів-трансгендерів, менш як 1% людей, які пройшли будь-які операції зі зміни статі, пошкодували про це.

Рекламну кампанію PragerU запустили у непрості часи для X. Гендиректорка Лінда Яккаріно стверджувала, що компанія стане прибутковою до 2024 року, однак, схоже, її рекламний бізнес продовжує страждати. За оцінками Insider Intelligence, цього року X заробить на рекламі $1,89 мільярда, що на 54% менше, ніж у 2022 році. Звіти компанії Similarweb, що займається аналітикою ринку, показують, що трафік X і кількість щомісячно активних користувачів також зменшилися.

PragerU каже, що витратила $1 мільйон на просування документального фільму, частина з яких пішла на Timeline Takeover на X. Попри негативну реакцію користувачів в компанії Ілона Маска заявили, що реклама не порушує правила платформи.

Оголошення PragerU не можна приховати, навіть якщо у користувача заблокований обліковий запис рекламодавця.

PragerU також рекламує свій документальний фільм у Meta та Google, хоча й у менш помітному місці. Організація стверджувала, що прагнула розмістити подібну «всепоглинаючу» рекламу на YouTube, який є частиною Google, але отримала відмову.

«Оголошення, про які йде мова, не порушують нашу рекламну політику та наразі показуються на наших платформах», — сказав речник Google Майкл Асіман. «Згідно з нашими вимогами до реклами, з 2021 року реклама, пов’язана з політичними темами, не допускається до показу на верхньому банері YouTube».

Після того, як Маск придбав Twitter, платформа вірно служила йому як інструмент, який міг заблокувати конкурентів чи тих, хто просто йому не подобається. У минулому X забороняв журналістам повідомляти про Маска, блокував посилання на конкурентні платформи, змінював політику платформи, щоб цензурувати бота, який публікував інформацію про приватний літак Ілона, і вводив санкції на такі новинні видання, як NPR і The New York Times.

Маск продемонстрував особливу неприязнь до спільноти ЛГБТК(ІА+) протягом останнього року і неодноразово висміював трансгендерних людей. Він навіть видалив стару політику Twitter, яка забороняла називати трансгендерних людей колишніми іменами або помилковими гендерами.

Джерело: Techcrunch

Теги по теме
Илон Маск Соцсети Twitter
Источник материала
Упоминаемые персоны
loader
loader