Експерти проаналізували перший трейлер гри та розповіли, чого очікувати геймерам від прем'єри та з якими проблемами вони можуть зіткнутися.
Фахівці вважають, що в трейлері показаний справжній двигун гри. Серед особливостей відзначають наявність трасування променів із глобальним освітленням та природну фізику волосся.
Єдиний епізод трейлера, який викликав запитання у дослідників, - це серія автентичних вертикальних відео в стилі TikTok. Мабуть, ці кадри були з попередньою обробкою чи глибоким постобробкою.
Проте, експерти знайшли кілька проблем. Середня роздільна здатність кадрів у трейлері - 2K, іноді вона опускається нижче. Ігрові консолі не можуть повністю розкрити графіку гри. Вона йтиме на PS5 і Xbox Series X/S в 30-40 к/с.
Однією з причин обмеження такої продуктивності у Digital Foundry вважають використання трасування променів для глобального освітлення та відбиття, але не тіней. Наприклад, у GTA V на PS5 і Xbox Series X вони були.
Проблеми можуть виникнути з оптимізацією гри для Xbox Series S - молодшій консолі можуть бути недоступні трасування променів та високі налаштування графіки. Ймовірно, гра йтиме в низькій роздільній здатності.
Реліз GTA VI очікується у 2025 році на PS5, Xbox Series X/S. Версія для ПК ще не підтверджена. У Digital Foundry цей хід вважають цілеспрямованим: після релізу на консолях багато геймерів захочуть купити гру вже на ПК.