У «Київстарі» поки не можуть назвати терміни відновлення роботи.
Як повідомив «РБК-Україна», з такою заявою виступив гендиректор компанії Олександр Комаров.
«„Київстар“ ще не повідомляв про ніякі терміни насправді. Дуже потужна хакерська атака на віртуальну інфраструктуру компанії. Частково зруйнована ІТ-інфраструктура. Тому ми ще зараз знаходимося в опрацюванні питання скільки часу займе відновлення. Тому ніяких стейтментів ми ще не робили», - сказав він.
Нагадаємо, вже зранку сьогодні, 12 грудня, перестали працювати сервіси оператора. Абоненти «Київстару» також не можуть скористатися національним роумінгом через збій - мережа не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів.
Про деякі технічні проблеми повідомили годину тому також Vodafone і Lifecell. Вони стосуються роботи мобільних додатків.
Крім того, співзасновник Monobank Олег Гороховський заявив, що фінустанова переживає масштабну DDoS-атаку.