Tesla відкликає 2 мільйони автомобілів з «недостатнім» контролем безпеки автопілота
Tesla відкликає 2 мільйони автомобілів з «недостатнім» контролем безпеки автопілота

Tesla відкликає 2 мільйони автомобілів з «недостатнім» контролем безпеки автопілота

Tesla відкликає понад 2 мільйони автомобілів, щоб виправити системи автопілота, які, як виявили регулятори безпеки США, не мають достатнього контролю для запобігання неправильному використанню. Це найбільше відкликання програмного забезпечення Tesla для допомоги водієві на сьогоднішній день.

Національна адміністрація безпеки дорожнього руху заявила, що метод Tesla, який забезпечує уважність водіїв, поки активована система допомоги водієві, є «недостатнім».

«Може виникнути підвищений ризик аварії», — пише агентство, у деяких ситуаціях, коли система задіяна, «а водій не несе відповідальності за роботу автомобіля та не готовий втрутитися за необхідності або не розпізнає, коли Autosteer скасовано. або не займається».

NHTSA повідомила, що Tesla розішле оновлення програмного забезпечення, щоб вирішити проблеми, що стосуються її автомобілів Model S 2012-2023, Model X 2016-2023, Model 3 2017-2023 і Model Y 2020-2023 років, фактично охоплюючи всі автомобілі Tesla, обладнані автопілотом на Дороги США.

Tesla не відразу відповіла на запити про коментарі вранці в середу.

У заяві цього тижня, відповідаючи на звіт Washington Post , в якому докладно описано, що компанія не обмежила автопілот місцями та умовами, для яких він був розроблений, Tesla заявила, що має «моральне зобов’язання» продовжувати вдосконалювати свої системи безпеки, додавши, що це « морально невиправданим», щоб не зробити ці функції доступними для ширшого кола споживачів.

«Tesla з нетерпінням чекає на продовження нашої співпраці з ними для досягнення нашої спільної мети — усунення якомога більшої кількості смертей і травм на наших дорогах», — йдеться в дописі компанії на X, платформі, раніше відомій як Twitter.

У матеріалі повідомлялося про визнання Tesla, засноване на посібниках користувача, юридичних документах і заявах для регуляторів, що ключова функція автопілота під назвою Autosteer «призначена для використання на автомагістралях з контрольованим доступом» з «центральним роздільником, чіткою розміткою смуг і без перехресного руху». .” Попри це, водіям вдавалося активувати автопілот у місцях, не призначених для програмного забезпечення — часом зі смертельними наслідками.

У своєму повідомленні про відкликання NHTSA стверджує, що «Авторуль розроблений і призначений для використання на автомагістралях з контрольованим доступом, коли ця функція не працює разом із функцією Autosteer на міських вулицях», більш просунутою версією, відомою як Full Self-Driving.

«За певних обставин, коли ввімкнено автоматичне рульове управління, помітність і обсяг елементів керування цією функцією можуть бути недостатніми для запобігання неправильному використанню водієм розширеної функції допомоги водієві рівня 2 SAE», — йдеться в повідомленні про відкликання.

Tesla зазвичай вирішує проблему відкликання програмного забезпечення NHTSA шляхом дистанційного оновлення, тобто транспортні засоби не потрібно буде повертати до сервісних центрів, щоб відповідати вимогам агентства.

Розслідування залишатиметься відкритим, «щоб підтримати оцінку ефективності засобів правового захисту, застосованих Tesla», заявили в NHTSA.

Згідно з аналізом двох федеральних баз даних, юридичних записів та інших публічних документів, у звіті Washington Post виявлено щонайменше вісім смертельних або серйозних аварій за участю автопілота Tesla на дорогах, де програмне забезпечення допомоги водієві не могло надійно працювати.

Источник материала
loader
loader