Великі американські рекламодавці переорієнтувалися з соцмережі Х в Інстаграм
Великі американські рекламодавці переорієнтувалися з соцмережі Х в Інстаграм

Великі американські рекламодавці переорієнтувалися з соцмережі Х в Інстаграм

Оглядачі спостерігають переорієнтацію частини користувачів з «текстових» соцмереж на платформи для фото та відео.

Великі американські компанії, серед яких «Walt Disney» та «Comcast», збільшили рекламні витрати в «Інстаграмі», після того, як минулого місяця призупинили рекламні кампанії у соцмережі X через підтримку Ілоном Маском антисемітського допису. Про це повідомив Reuters.

Walt Disney збільшив витрати на застосунок, що належить Meta, у США на 40%, а Comcast приблизно 6% упродовж двох тижнів після 20 листопада, показали дані лічильників. Тим часом Paramount втричі збільшив свої витрати на Snapchat. Про це свідчать дані «Sensor Tower».

Отримані дані підкреслюють виклик, з яким зіштовхується компанія Ілона Маска.

«Бренди розумні, і будь-які проблеми безпеки бренду будуть задоволені перерозподілом бюджетів, виділених раніше на проблемні платформи», — прокоментував доцент кафедри маркетингу в Оксфордському університеті Феліпе Томаз.

Дані Sensor Tower показали, що 51 зі ста найкращих американських рекламодавців на X з жовтня минулого року, коли Маск купив платформу, станом на листопад 2023 року припинив на ній витрати на рекламу.

Платформа також спостерігала на 16% зниження щомісячних активних користувачів з моменту викупу, хоча залучення користувачів залишається стабільним, заявила фірма ринкової розвідки.

У звіті компанії Analytics Data.AI, оприлюдненому цього місяця зазначено: «Хоча такі платформи, як X, можуть підтримувати основну нішу користувачів, загальні тенденції показують, що споживачі замінюють текстові програми соціальних мереж для платформ для фотографій та відео».

«Разом із низкою невдач і поганого іміджу X відбувається загальна зміна того, де поглинається новинний контент», зазначено у звіті.

Нагадаємо, відтік рекламодавців з платформи Х відбувся після того, як її власник Ілон Маск підтримав антисемітське висловлювання одного з користувачів.

Бізнесмен назвав «фактичною правдою» допис про те, що єврейські спільноти нібито «поширюють ненависть до білих людей». Після заяви некомерційної організації Media Matters for America про те, що реклама великих компаній у X розміщувалася поруч з повідомленнями пронацистського характеру, почався їхній відтік. Першими відмовилися від реклами у соцмережі X компанії Apple, IBM, Warner Bros., Walt Disney, Paramount та Sony Pictures.

Напередодні агенство Bloomberg із посиланням на ознайомлені джерела, повідомило, що соцмережа X у 2023 році не досягне цілей по доходах від реклами: компанія заробить приблизно 2,5 млрд доларів, що значно менше у порівнянні з попередніми роками.

Фото: Getty Images

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги по теме
Соцсети Instagram Twitter
Источник материала
loader
loader